Hiukset menee hirveän huonoon kuntoon jos niitä laittaa joka päivä
Siis huh. Itse föönaan ja laitan lämpörullat, eli en edes käytä mitään rautoja. Mutta silti hiukset käristyy ja kuivuu latvoista ihan älyttömästi! Olen napsaissut kuivia latvoja pois ja silti vaan kuivuu lisää. Lotraan hoitoaineilla ja hiusöljyillä. Onko normaalia?
Kommentit (10)
Mitkä muotoilutuotteet kuluttaa hiusta vähiten (antaen kuitenkin pitoa)?
On normaalia, kaikki hiustyypit eivät kestä lämpökäsittelyä yhtä hyvin. Käyttämissäsi hoitotuotteissa ei ole myös ehkä tarpeeksi tehoa peittämään lämmön aiheuttamaa kuivuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muotoilutuotteet kuluttaa hiusta vähiten (antaen kuitenkin pitoa)?
Eikai se muotoilutuote itsessään kuluta hiuksia vaan mekaaninen tai lämpöön perustuva käsittely?
Evoluutio ja jumala ovat toki suunnitelleet hiukset siten, että ne kestävät päivittäistä kärventämistä ja erilaisissa myrkyissä uittamista. Eli koetapa vaikka lisätä vähän rääkkiä niille hiuksillesi, kyllä se siitä lähtee!
Ei kannata mitään kuumia välineitä tai rullia käyttää hiuksiin, ei edes fööniä, paitsi kylmäasetuksella.
Mulla vegeruoka vahvisti tukkaa, shampoo esim. urtekram, hoitoaine ja muotoilutuotteet curly girl -hyväksyttyjä.
Saan jo tällä kiharoita. Youtubesta löytyy paljon ohjeita kiharruksiin joihin ei tarvitse kuumuutta.
No ei tuo vielä mitään, mutta blondaus se vasta käristeleekin, trust me! =D
Vierailija kirjoitti:
Noloa kähertää ja föönata.
Noloa :D Voi että
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ja jumala ovat toki suunnitelleet hiukset siten, että ne kestävät päivittäistä kärventämistä ja erilaisissa myrkyissä uittamista. Eli koetapa vaikka lisätä vähän rääkkiä niille hiuksillesi, kyllä se siitä lähtee!
En tiennytkään, että uskikset ovat näin happamia ja passiivis-aggressiivisia
En omista muuta kuin föönin, jota sitäkin enimmäkseen käytän vesiväritöiden nopeaan kuivattamiseen. Paksut, hyväkuntoiset ja pitkät hiukset, ikää 45+.
Sattumaako? Tuskin.