Mitä teette kulahtaneille pyyhkeille?
Ostin uuden pyyhkeen mutta mitä teen vanhan kanssa, voiko sen viedä tekstiilikierrätykseen vai pitäisikö siitä askarrella paksuja rättejä
Kommentit (30)
Käytän loppuun. Vanhat pyyhkeethän kuivaavat parhaiten. Minua ei muutama reikä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän loppuun. Vanhat pyyhkeethän kuivaavat parhaiten. Minua ei muutama reikä haittaa.
Sama. Hiulaksi asti ja jämät käytetään rätteinä.
Eikö teitä häiritse rumat pyyhkeet kylppärissä? Valkoinen pyyhe muuttaa harmahtavaksi, värikkäät pyyhkeet haalistuvat. En kyllä haluaisi käyttää reikäistä pyyhettä vaikka se asiansa ajaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häiritse rumat pyyhkeet kylppärissä? Valkoinen pyyhe muuttaa harmahtavaksi, värikkäät pyyhkeet haalistuvat. En kyllä haluaisi käyttää reikäistä pyyhettä vaikka se asiansa ajaisikin.
Eipä juuri. Reiät ym ei haittaa mutta kieltämättä se että pyyhe on harmahtava on vähän ärsyttävää. Näyttää likaiselta vaikka on juuri pesty. Jos tulee vieraita jotka saunovat niin koetan huolehtia ettei kulahtaneita/rikkinäisiä pyyhkeitä näkyvissä.
Käsipyyhkeistä huonoimpia käytän kodinhoitohuoneessa missä miehet pesevät rasvanäpit auton rassauksen jälkeen. Ei harmita vaikka likaantuvat ja joutuu pesemään usein.
Monenlaista käyttöähän niillä. Ikkunanpesun apuna pyyhkimään ikkunanpieliä. Koiran tassupyyhkeinä. Autoon mukaan siltä varuilta, että takaboksiin tulee jotain likaista. Palasina liesimustan levitykseen puuhellan levyille. Mies käyttää jossain autonrassaushommissa loput huonot pyyhkeet ja lakanat. Ja jos niitä ylenmäärin niin moneen kertaan jo sanuttu, että eläinsuojeluyhdistykset kyselevät ja mielellään ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pyyhe voi kulahtaa? Sen tehtävä on pyyhkiä vettä iholta. Itse käytän lempipyyhkeeni loppuun, kunnes ne repeåvät.
Mun vanhin käytössä oleva pyyhe on peräisin lapsuuden kodistani.🤣
N46
Sama täällä. Eikä vielä merkkiäkään hajoamisesta.
Siivousräteiksi ja roskiin. Aina jotain käyttöä löytyy. Täällä ei ole eläinsuojaa, löytöeläintaloa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pyyhe voi kulahtaa? Sen tehtävä on pyyhkiä vettä iholta. Itse käytän lempipyyhkeeni loppuun, kunnes ne repeåvät.
Mun vanhin käytössä oleva pyyhe on peräisin lapsuuden kodistani.🤣
N46Sama täällä. Eikä vielä merkkiäkään hajoamisesta.
Mun lapsuuspyyhkeeseen kului keskelle reikä ja äiti teki siitä kaksi käsipyyhettä. Käytössä vieläkin ja ehjät.
Ihan niinkuin muutkin tekee eli koirien tassupyyhkeiksi ja siivoamiseen. Kulahtaneella käsipyyhkeellä voi pestä vaikka lattiat niin että kostuttaa sen ja kietoo lattiakuivaimen ympärille.
Oletko koskaan kuullut desinfioivista pyykinpesuaineista?