Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kulahtaneille pyyhkeille?

Vierailija
24.11.2022 |

Ostin uuden pyyhkeen mutta mitä teen vanhan kanssa, voiko sen viedä tekstiilikierrätykseen vai pitäisikö siitä askarrella paksuja rättejä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on virus- ja bakteeririski muille, laita se roskikseen. 

Ikinä kuulluyt pyykkikoneesta ja sen 60-ja 90-asteisista pesuohjelmista?

Ymmärrätkö että jos on mitään riskejä, rättejä ei anneta kenellekään. Ei mikään pesuohjelma poista kaikkea 100%. Onko vaikeuksia ymmärtää sitä?

Oletko koskaan kuullut desinfioivista pyykinpesuaineista?

Vierailija
22/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän loppuun. Vanhat pyyhkeethän kuivaavat parhaiten. Minua ei muutama reikä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän loppuun. Vanhat pyyhkeethän kuivaavat parhaiten. Minua ei muutama reikä haittaa.

Sama. Hiulaksi asti ja jämät käytetään rätteinä.

Vierailija
24/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse rumat pyyhkeet kylppärissä? Valkoinen pyyhe muuttaa harmahtavaksi, värikkäät pyyhkeet haalistuvat. En kyllä haluaisi käyttää reikäistä pyyhettä vaikka se asiansa ajaisikin.

Vierailija
25/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse rumat pyyhkeet kylppärissä? Valkoinen pyyhe muuttaa harmahtavaksi, värikkäät pyyhkeet haalistuvat. En kyllä haluaisi käyttää reikäistä pyyhettä vaikka se asiansa ajaisikin.

Eipä juuri. Reiät ym ei haittaa mutta kieltämättä se että pyyhe on harmahtava on vähän ärsyttävää. Näyttää likaiselta vaikka on juuri pesty. Jos tulee vieraita jotka saunovat niin koetan huolehtia ettei kulahtaneita/rikkinäisiä pyyhkeitä näkyvissä.

Käsipyyhkeistä huonoimpia käytän kodinhoitohuoneessa missä miehet pesevät rasvanäpit auton rassauksen jälkeen. Ei harmita vaikka likaantuvat ja joutuu pesemään usein.

Vierailija
26/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista käyttöähän niillä. Ikkunanpesun apuna pyyhkimään ikkunanpieliä. Koiran tassupyyhkeinä. Autoon mukaan siltä varuilta, että takaboksiin tulee jotain likaista. Palasina liesimustan levitykseen puuhellan levyille. Mies käyttää jossain autonrassaushommissa loput huonot pyyhkeet ja lakanat. Ja jos niitä ylenmäärin niin moneen kertaan jo sanuttu, että eläinsuojeluyhdistykset kyselevät ja mielellään ottavat.

Vierailija
27/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pyyhe voi kulahtaa? Sen tehtävä on pyyhkiä vettä iholta. Itse käytän lempipyyhkeeni loppuun, kunnes ne repeåvät.

Mun vanhin käytössä oleva pyyhe on peräisin lapsuuden kodistani.🤣

N46

Sama täällä. Eikä vielä merkkiäkään hajoamisesta.

Vierailija
28/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousräteiksi ja roskiin. Aina jotain käyttöä löytyy. Täällä ei ole eläinsuojaa, löytöeläintaloa tms.

Vierailija
29/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pyyhe voi kulahtaa? Sen tehtävä on pyyhkiä vettä iholta. Itse käytän lempipyyhkeeni loppuun, kunnes ne repeåvät.

Mun vanhin käytössä oleva pyyhe on peräisin lapsuuden kodistani.🤣

N46

Sama täällä. Eikä vielä merkkiäkään hajoamisesta.

Mun lapsuuspyyhkeeseen kului keskelle reikä ja äiti teki siitä kaksi käsipyyhettä. Käytössä vieläkin ja ehjät.

Vierailija
30/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin muutkin tekee eli koirien tassupyyhkeiksi ja siivoamiseen. Kulahtaneella käsipyyhkeellä voi pestä vaikka lattiat niin että kostuttaa sen ja kietoo lattiakuivaimen ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän