Mitä teidän nuoret toivoo joululahjaksi?
Meillä toiveissa pussilakanasetti ja kuulokkeet, lukiolaisia.
20v toivoo autotarvikkeita.
Kommentit (1232)
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Miksi joulupukki ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä reippaana yön yli.
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kokkeja? - Koska ne eivät osaa sekoittaa ruokiaan.
Meidän perheen nuoret toivovat ainoastaan , kunnon vanhanajan jouluruokia , itse tehtyine maustekakkuineen. Lahjaksi saavat , kuten joka joulu suklaarasiat ja LAHJAKORTIT = molemmille 500e . Yhteinen jouluateria ja perinteinen puilla lämmitetty sauna , siinä on meidän JOULU !
Jos haluat menestyä Wall Streetilla sinun täytyy olla valmis ottamaan riskejä.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
Mielestäni tämä on aika turha julkaisu
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.
Mielestäni tämä on aika turha julkaisu
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Aina on netissä halvempi hinta.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kirjailijoita? - Koska ne eivät osaa kirjoittaa oikein päin.
Miksi koira aina haukkuu postinjakajaa? - Koska se haluaa paketin itselleen.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.