Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkankorotus

Vierailija
24.11.2022 |

Teinköhän nyt oikean päätöksen. Minulla on tämän vuoden aikan työtehtävät ja vastuut lisääntyneet. Olen hoitanut tehtävät ilmeisen hyvin ja saanut erinomaista palautetta.
Kävin pomolta pyytämässä lisää palkkaa ja lisäksi perustelin pyyntöäni em. lisäksi kasvaneella inflaatiolla.
Pomo lupasi 500 euroa kuukaudessa lisää palkkaa joulukuun alusta lähtien, mutta asiaan liittyi yksi ehto. En tule saamaan liittojen neuvottelemaa yleiskorotusta kevättalvella, kun nyt saan näin suuren korotuksen.
Teinköhän nyt oikein ja onko tuo ehto ihan sopimusten mukainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit nähdä unta, ei noin suuria korotuksia voi saada kuin työpaikkaa vaihtamalla.

Vierailija
2/4 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun työpaikalla voi saada 500 € korotuksen, mutta se tarkoittaa työtehtävien muuttumista. Jos yleiskorotus ei ole yli 500 €/kk, teit ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun työpaikalla voi saada 500 € korotuksen, mutta se tarkoittaa työtehtävien muuttumista. Jos yleiskorotus ei ole yli 500 €/kk, teit ihan oikein.

Mun palkka nousee nyt 6.900 e/kk. Ajattelin, että jos päästään lähelle Saksan lukuja, niin voin jäädä tappiolle, mutta ei noin suurta korotusta varmaan kerralla tule, vaan se jakautuu pidemmälle ajalle.

Vierailija
4/4 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka nousee nyt 6.900 e/kk. Ajattelin, että jos päästään lähelle Saksan lukuja, niin voin jäädä tappiolle, mutta ei noin suurta korotusta varmaan kerralla tule, vaan se jakautuu pidemmälle ajalle.

Aika iso korotus 🙄 paljonko sun palkka kokonaisuudessaan on?

(Opetelkaa ihmiset lisäämään päätteet numeroihin ja lyhenteisiin tai kirjoittakaa sanoin)