Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksetteko heti lääkäriin

Vierailija
24.11.2022 |

pienimmästäkin vaivasta, vai odotteletteko kunnes on ns. pää kainalossa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaivasta. On joitakin vaivoja joiden olen antanut odotuttaa jopa vuosia. Joidenkin vaivojen kanssa taas menen liiankin herkästi tutkimuksiin. Esimerkiksi hammas oireili monta vuotta enkä mennyt. Sitten kun lopulta menin, se olikin jo kuoliossa ja piti poistaa. Nyt taas yksi hammas oireilee ja vetkuttelen sen kanssa.

Siis miksi? Etkö jo ensimmäisestä kerrasta oppinut? 

Vierailija
22/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaivasta. On joitakin vaivoja joiden olen antanut odotuttaa jopa vuosia. Joidenkin vaivojen kanssa taas menen liiankin herkästi tutkimuksiin. Esimerkiksi hammas oireili monta vuotta enkä mennyt. Sitten kun lopulta menin, se olikin jo kuoliossa ja piti poistaa. Nyt taas yksi hammas oireilee ja vetkuttelen sen kanssa.

Tuo kuulostaa jo varsinaiselta tyhmyydeltä. Luulisi nyt kerrasta oppineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me  KymSoten alueella asuvat emme juokse lääkäriin.  Itse asiassa me emme mene lääkäriin oikeastaan ollenkaan. 

Jos nyt ihan verta tulee solkenaan tai on tajuntaa hämärtäviä kipuja, sitten voi mennä päivystykseen.

Ja silloinkin on huolehdittava, että kivut tai verenvuoto on terveyskeskuksen aukiolo aikana kl. 8-16.

Vierailija
24/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi? Etkö jo ensimmäisestä kerrasta oppinut? 

Hyvä kysymys 😀. En itsekään tiedä. Kai mulla sitten on joku hammaslääkäri pelko.

Vierailija
25/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me  KymSoten alueella asuvat emme juokse lääkäriin.  Itse asiassa me emme mene lääkäriin oikeastaan ollenkaan. 

Jos nyt ihan verta tulee solkenaan tai on tajuntaa hämärtäviä kipuja, sitten voi mennä päivystykseen.

Ja silloinkin on huolehdittava, että kivut tai verenvuoto on terveyskeskuksen aukiolo aikana kl. 8-16.

Et ole ainoa KymSoteen pettynyt.

Vierailija
26/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kysyvät tk:oon soittaessa aina että onko töissä vai ei? Katsotaanko että kuka on hoitamisen arvoinen ja kuka ei sillä eihän tällä pitäisi olla mitään merkitystä?

Ne kysyy sitä siksi, kun ne kuvittelevat että kaikilla työntekijöillä on joku kaiken kattava työterveyshuolto ja yrittävät siis siirtää potilaan yksityiselle.

Joskus jouduin vääntämään tovin tämmöisen kanssa, että meillä on vain minimi ja se tarkoittaa tarkastusta kolmen vuoden välein. Vaikeeta oli.

Vierailija
27/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska mulla on siihen oikeus. 

Vierailija
28/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa KymSoteen pettynyt.

Enpä taida. Tarkalleen ottaen en muista kenenkään kehuneen sitä.

Vierailija
29/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Maksan veroja, mutta käytän myös palveluita. 

Vierailija
30/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen kun joku vaivaa. Kertaakaan en ole turhaan mennyt vaikka joskus ajatellut että ei tää kuitenkaa oo mitään minkä takia tänne pitäis tulla.  En silti oo pääkainalossa ollut, oon vaan aika herkkä aistimaan kehonituntemuksia.

Vierailija
31/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kysyvät tk:oon soittaessa aina että onko töissä vai ei? Katsotaanko että kuka on hoitamisen arvoinen ja kuka ei sillä eihän tällä pitäisi olla mitään merkitystä?

Mee töihin.

Vierailija
32/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä viimeksi 13 vuotta sitten. 

Vierailija
33/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en ensinnäkään juokse.

ja b) menen vasta kun on pakko, jolloin ei tosiaan olla juoksukunnossa.

Vierailija
34/34 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikymmeneen edes tavannut kyseisen ammattikunnan edustajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi