Onko muumilakanat liian lapselliset lahjaksi 12-15-vuotiaalle?
Kommentit (41)
Mieluummin vaikka eläinaihe. Kissa, koira, bampi tai susi esim.
On. Paitsi jos nuori tykkää muumeista niin sitten oiva valinta.
Harry potter lakanat teinille tai eläinprintti
Sopii kaiken ikäisille jos muumeista tykkää. Muumit on kivoja oli ne petivaatteissa,mukissa tai elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin ne itselleni, olen 49 😳
Sama juttu, paitsi että olen 59v ja ostin parisänkyyn ja vielä ylimääräiset tyynynpäälliset kaupan päälle 🙃 Tämmöiset ostin https://www.finlayson.fi/products/tahtimuumi-pussilakanasetti?dfw_track…
Hyvän tuntuiset.
Muumeista joko tykkää tai ei. Vähän kuin Mariskooleista.
boikotoin valmistajia ,jotka tekee arvojani vastaan tuotteita.
Ei ole liian lapsellisia jos on muumifani. Ton ikäinen voi tykätä muista asioista mutta aloittaja varmaan osaa arvioida sopiiko ne kyseiselle nuorelle.
Jos saisin jotkut lakanat lahjaksi niin olisin kyllä aika pettynyt.
En ostaisi ellen varmuudella tietäisi että lahjansaaja fanittaa muumeja. Oma 14-v. ei haluaisi tuollaisia.
Mukava viedä tyttis/poikis muumilakanoihin.
Ei tarvitse olla välttämättä Muumi-fani, mutta ihan jokaiselle nuorelle nuo eivät kyllä sovi. En pidä omaa lastani minään Muumi-fanina, mutta hänellä on yhdet Muumilakanat sekä Muumi-aiheisia sukkia (pelisukkina, on siis urheilija). Enemmänkin hänellä riittää huumorintaju käyttämään tuollaisia.
On lapsellinen, jos ei ole joku super-muumifani ja erityisesti toivo niitä.
Olisitko itse käyttänyt muumilakanoita yläasteella?
Mun 13v tyttö tykkää muumilakanoista. Petivaatteiden vaihdon yhteydessä valitsee itse millaiset lakanat haluaa sänkyynsä ja usein valitsee juuri muumit.
Sopivammat 50-vuotiaalle. Muki kaupan päälle