Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rääkyminen yöllä

Vierailija
24.11.2022 |

Olen n. 40v nainen ja minulla on todella pahoja traumoja lapsuudesta alkaen. Huudan unissani jumalattoman kovaa. Huuto kuuluu kerrostalon kolmannesta kerroksesta ensimmäiseen asti. Olen herännyt myös itse omaan huutooni. Kerran menin hostelliin ja siellä heräsin siihen kun huusin kurkku suorana sängyllä istuen. Kävelen myös unissani. Tämän takia ulko-ovessa pitää olla erityisjärjestelyt. Teini-ikäisenä heräsin kun paukutin ikkunaa ja huusin apua unissani.

Miten voin asua missään mistä ääneni kuuluu naapuriin?

Terapiasta ei apua. On silmänliiketerapiaa, taideterapiaa, perinteistä terapiaa, hypnoosia jne jne. Ei auta.

Ymmärrän naapureitani että ottaahan se päähän kun joku alkaa ihan hulluna kiljumaan keskellä yötä mutta minkä minä sille teen? Ei ole varaa muuttaa mihinkään korpeen ja jos vaikka olisikin niin ei ole autoa eikä ajokorttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voin asua missään mistä ääneni kuuluu naapuriin?" 

Miten voin asua missään mistä ääneni ei kuulu naapuriin.

Vierailija
2/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jostain unilääkkeistä apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako huutosi siltä kuin sua nussittaisiin molempiin reikiin yhtä aikaa, eli sellaista aiii aiii aaah huohotusta. Täällä talossa ja 3 krs:sta nimenomaan on alkanut kuulua jonkunhuoran vikinää säännöllisen epäsäännöllisesti, ehkä se olet sinä.

Vierailija
4/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jostain unilääkkeistä apua?

Ei ole. Saattaa jopa pahentaa tilannetta, kokemusta on :( 

Vierailija
5/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo. Niitä on kaupungeissakin ja yleensä ihan julkisten kulkuneuvojen säteellä.

Vierailija
6/6 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Omakotitalo. Niitä on kaupungeissakin ja yleensä ihan julkisten kulkuneuvojen säteellä.

Eipä ole varaa sellaiseen. Enkä taida saada mitään harkinnanvaraista toimeentulotukea ongelmani takia jotta saisin omakotitalon edes vuokralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän