Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko seurata noiden somea jos noin ärsyttää?
Erilaiset reaktiot kiinnostaa lukijoita. Ettet vaan itse nyt vetänyt hernettä nenuun.
Keiden reaktioita tarkoitat ja keitä ovat lukijat?
Lapsellista touhua taas aikuiselta. Sentään puurot jääneet pois.
Muistakaa nyt Pinkin seuraat olla kuulolla kun selviää mikä vuodenaika hän on. Voi jessus miten kiinnostavaa touhua +60v. Elämä kateissa häneltä näyttää olevan monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt Pinkin seuraat olla kuulolla kun selviää mikä vuodenaika hän on. Voi jessus miten kiinnostavaa touhua +60v. Elämä kateissa häneltä näyttää olevan monella tapaa.
Sehän selvis jo eilen, jätättääkö sun kello vai onko hitaus geeniperimää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai selvisi vai, ei tainnut.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää niin etten meinaa pysyä housuissani. Minua ei mikään kiinnosta niin paljon kuin tietää mikä vuodenaika Pinkki on. Not.
Saiskohan Hellapoliisi ohjelmaansa Kirjailija Juha Vuorisen, hän kun asuu myös Hyrylässä? Mielenkiintoinen henkilö ja tykkään suorasukaisesta tyylistään.
Pinkki taas vaateostoksilla. Yllättyneet käsi ylös?
Vierailija kirjoitti:
Pinkki löytää aina tekosyyn lähteä ostoksille. Katsokaa miten silmät loistaa kun saa mielihyvää aikaiseksi, keho saa lääkettä.
Pinkki: Oli pakko käydä ostamassa syksyyn ja Tämä oli niin myös mun. Myöntää siis jo että pakon edessä tekee hankintoja.
Pinkki Katri Helenan konsertissa. Miksi ei voinut ottaa Rokkimiestä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin ole edustuskelpoinen. Ei taida kelvata muuhun kuin puurolle ja kuvaamaan Pinkkua.
Huomaa, että Hellapoliisin ideat alkaa loppumaan ja tekee toisella kädellä reseptejä. Pihvi salmiakkikastikkeella - okei 🙈
Onkos Pinkki ostellut kolttuja viime aikoina? Itse en nää, kun tuli esto. Kysyin vaan, että mitä tekee kaikilla noilla vaatteilla. Se oli liikaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onkos Pinkki ostellut kolttuja viime aikoina? Itse en nää, kun tuli esto. Kysyin vaan, että mitä tekee kaikilla noilla vaatteilla. Se oli liikaa hänelle.
On on, kysy vaan miten paljon. Pinkki ei kestä arvostelua tai edes omaa mielipidettä kun estot paukkuu.
Rokkimies kelpasi taa kuvioihin kuvaamaan prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai selvisi vai, ei tainnut.
Joo selvisi ennen aikojaan instan kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki löytää aina tekosyyn lähteä ostoksille. Katsokaa miten silmät loistaa kun saa mielihyvää aikaiseksi, keho saa lääkettä.
Miksi hän tekosyitä tarvitsisi, sen kun lähtee ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Rokkimiestä ei varmaan Suomi-iskelmä kiinnosta.
Erilaiset reaktiot kiinnostaa lukijoita. Ettet vaan itse nyt vetänyt hernettä nenuun.