Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lisättävää tähän muutoin kun että tulen vain kommentoimaan että miksi näistä ihmisistä saa puhua täällä ja on vuosia jatkunut ketju?
Kun yritin keskustella asiallisesti eräästä ruokabloggaajapariskunnasta, ketju poistettiin saman tien.
Tämän palstan moderointi on hyvin kummallista ja sattumanvaraista. Se tarkoittaa siis suomeksi huonolaatuista.
Se on varmaan pitkälti lukijoiden ilmoituksiin perustuvaa. Jos haluat tämän ketjun pois, ilmianna se, äläkä ihmettele ja uhriudu.
No ilmankos on niin sekopäistä menoa täällä. Eli joku hösönsössö lukija määrää täällä? Eihän tänne kannata kirjoittaa oikein mitään, jos toinen lukija saa sen helposti ilmiantamalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lisättävää tähän muutoin kun että tulen vain kommentoimaan että miksi näistä ihmisistä saa puhua täällä ja on vuosia jatkunut ketju?
Kun yritin keskustella asiallisesti eräästä ruokabloggaajapariskunnasta, ketju poistettiin saman tien.
Tämän palstan moderointi on hyvin kummallista ja sattumanvaraista. Se tarkoittaa siis suomeksi huonolaatuista.
Se on varmaan pitkälti lukijoiden ilmoituksiin perustuvaa. Jos haluat tämän ketjun pois, ilmianna se, äläkä ihmettele ja uhriudu.
No ilmankos on niin sekopäistä menoa täällä. Eli joku hösönsössö lukija määrää täällä? Eihän tänne kannata kirjoittaa oikein mitään, jos toinen lukija saa sen helposti ilmiantamalla pois.
No, oletko jo ilmiantanut tämän, vai vieläkö ihmettelet, miten tämä saa olla täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oletk
Sinulla se on kova tarve tehdä ilmiantoja. Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati Hellapoliisi on työteliäs ja sanoi just Hjalliksen haastattelussa AlfaTVssä, että teki aluksi 20-tuntisia työpäiviä ja oli vielä yh.
No kuka lapset hoiti? Kun minulla oli lapset päiväkodissa, hoitoaika alkoi 7.30 ja loppui kello 17.00.
Eikä ihme, että on lihonut, ellei nuku lainkaan. Stressi ja huonounisuus ovat merkittävimpiä syitä ylipainolle.
20 h työpäiviä ..jep, jep!
Sirkukseen menossa asusta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida nuo askelmäärät riittää siihen nähden miten syödään vaikka puurot jokapäiväinen kuvaukohde.
Näyttää roskaruoka olevan usein kuvauskohteena. Hyvin maistuu ja näkyy se myös.
Hellapoliisihullu taas herjaamassa pakkomielteenkohdettaan. Ei yksinpuhelu vieläkään kyllästytä?
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisihullu taas herjaamassa pakkomielteenkohdettaan. Ei yksinpuhelu vieläkään kyllästytä?
Eli mitä?
Jotkut elää syödäkseen ja sairastaa ostomaniaa. Mitäpä sitä ihminen muuta kaipaa
Tylsät on puukot ammattilaisella. Itse en uskaltaisi noin tylsillä edes ruokaa tehdä, teloo vaan itsensä. Enkä ole todellakaan mikään kokki. Ei ole mitään fiskarssin muka - veitsiä mulla vaan pari kunnon veistä ja kunnon teroitusterä ja puukko.
Ja autossa sakkorenkaat eikä aurauskulmia säädetty vissiin ikinä. Huoltosopimus... 😂
Lapsellista pyöritystä olevinaan aikuiselta. Joka paikassa pitää kamera olla esillä, rasittavaa rasittavaa olisi elää tuollaisen ihmisen kanssa. Mistä lie jäänyt lapsena paitsi.
Noita samoja aiheita viikosta toiseen pinkku kuvaa ja olettaa että on hyvin kiinnostava persoona. Hohhoijaa
Onpa erikoista haukkumista täällä. Itse olen vasta hiljattain havainnut Hellapoliisin ohjelman jossain pienemmällä TV-kanavalla, ja koin tosi mukavaksi ohjelmaksi. Rento fiilis, mielenkiintoisia haastateltavia, ja sellaisia hyviä perus-kokkaustekniikkavinkkejä, joista on hyötyä esim. nuorille jotka vasta opettelee elämään yksin ja laittamaan ruokansa. Kun viimeksi katsoin, hän neuvoi miten tehdään perusmunakas ja täytettävä munakas. En kyllä nähnyt mitään negatiivista.
Hellarilla ja Esko Eerikäisellä on nyt samannäköiset silmät, kun ovat molemmat käyneet samassa operaatiossa.
Vierailija kirjoitti:
Hellarilla ja Esko Eerikäisellä on nyt samannäköiset silmät, kun ovat molemmat käyneet samassa operaatiossa.
Siis tuossa iässä jo luomet leikattu.
Hankintoja tehtävä vaikka ei tarvitse uutta täysiin kaappeihin.
Salmiakkia. Ihan varma että tuolla lakritsin määrällä mitä syövät, on verenpainetauti varma asia ja se on vakava juttu se.
Pinkki lähti keräämään askeleita. Varmasti suuntaavat sulhon kanssa kohti lähintä kierrätyskeskusta.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki lähti keräämään askeleita. Varmasti suuntaavat sulhon kanssa kohti lähintä kierrätyskeskusta.
Ei kai Pinkki muuten juurikaan liiku kuin ostoksille ja syömään. Jättäisin käytetyt huonekalut kyllä liikkeeseen. Siitä sitten askartelua isompaa tiedossa jos kylkiäisenä tulee luteita tms.
Eikös tuosta saa rahaa? Eiköhän mies ole vaan mielissään.
Minusta tuo Hellapoliisin ohjelma teeveessä on raikas poikkeus. Siinä on aina jotain mielenkiintoista juttua, erilaiset vieraat, eikä aina samoja julkkiksia, ja luontevaa jutustelua sen ruoanlaiton äärellä. Eikä minua haittaa muiden liikakilot.