Vaihtaisitko elämäsi Catherinen kanssa?
Jostain syystä äskeinen aloitus aiheesta poistettiin. Ihan asiallinen keskustelu. Walesin prinsessan täydellinen elämä.
Kommentit (7)
Jos olisin Chatherine juu:).
Omana itsenäni ei onnistuisi.
En vaihtaisi. Se jatkuva esiintyminen ja small talk -tilaisuudet olisivat hirveitä minulle. Varsinkin alussa Catherinekin vaikutti jännittävän niitä ja puhui aina tosi muodollisesti ja lyhyesti ihan kuin peläten että sanoo jotain väärin.
Lasten saamisen myötä hän on joutunut jatkuvasti jututtamaan vilkkaita, itkeviä, kiukuttelevia vieraita pikkulapsia meluisissa tilaisuuksissa. Se on nyt hänen roolinsa äitinä. Ja tietenkin kaikki kuvataan koko ajan. Lapset ovat ihania, mutta tuollainen on varmaan suht kuormittavaa.
Muuten hänen elämänsä on kyllä aika ihanteellista. Catherine perheineen, sisko Pippa perheineen sekä vanhemmat asuvat omissa idyllisissä maalaiskartanoissaan lähellä toisiaan ja kuulemma ovat tosi läheisiä kaikki, matkustelevat yhdessä yms.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Varmaan kamalaa. Kohta 20 vuotta ihmiset ovat miettineet, pettääkö hänen miehensä häntä. Ja aina vain uudelleen hänen on mentävä ihmisten eteen hymyillen ja vaieten.
En. On varmasti tosi raskasta elää jatkuvan syynin alla. William ja Kate tekevät tosi paljon töitä. Kaikki se edustaminenhan on työtä. En jaksaisi sellaista. Hyvin hommansa hoitavat kyllä, mutta varmasti haluaisivat elää ihan tavallista elämää vain.
En todellakaan!!!! Mä haluan olla pieruverskoissa vapaapäivänäni, jos huvittaa. Kauheaa olla silmätikkuna, ei yksilönvapautta laisinkaan, mitä nyt jossain suojellussa kartanossa vartijoiden ympäröimänä. Pelkäisin koko ajan sala-ampujia. Lomallekaan ei pääsisi ilman paparazzeja.
Hänelle tuo kontrolloitu elämä näyttäis sopivan oikein hyvin, on kuin luotu tulevan kuninkaan puolisoksi
En kestäisi. Olen introvertti ja inhoan huomion kohteeksi joutumista. Tuossa työssä sitä on koko ajan.
En. Olisi painajaismaista elää valokeilassa.