Parisuhteessa elävät naiset, voisitteko aloittaa seksin myymisen vaikean taloudellisen tilanteen vuoksi ?
Parisuhteessa elävät naiset, voisitteko aloittaa seksin myymisen vaikean taloudellisen tilanteen vuoksi ?
Kommentit (26)
Vaimo on tuota satunnaisesti tehnyt, eikä sillä tuolla aktiviteetillä kyllä rikastu. Jos aikoo hankkia oikeasti, se on otettava ihan tosissaan. Ja minä, no onhan se jännää kuunella, millainen asiakas tänään oli. Vaimo tuo työt kotiinsa... muutkin kuin nuo työvaatteensa pessuun. :D
Voisin kyllä, mutta vasta jos se olisi viimeinen mahdollisuus selvitä taloudellisista asioista.
Itselle sopisi että innokas naiseni näyttäisi jollekin fantasiamaailman, mikä mulle on täyttä arkea.
Sitten tulisi joka kerralla pari hunttia rikkaampana kotiin ja sijoitetaan nekin rahat.
No en todellakaan, ihan sairaita juttuja täällä!
Minulla ei ole itseni myynnistä kokemusta, mutta voisin hyvinkin jos taloudellinen tilanne olisi aivan mahdoton. Mutta mieheni ei suostuisi. Myisi ennemmin vaikka munuaisensa tai itsensä orjaksi. Suojelee minua viimeiseen asti ja näkee velvollisuudekseen ja rakkauden tekona huolehtia minusta. Ja haluaa pitää tämän nimenomaan tällaisena mies suojelee naista asetelmana, vaikka toki pystyy ottamaan minunkin hänestä huolehtimisen vastaan. Mutta hänelle se olisi ihan vihonviimeinen ajatus, että joku muu mies koskisi minuun. Eikä ole siis muuten rajoittavan mustasukkainen (voin olla esim miespuolisen ystäväni luona yötä).
En usko että pystyisin. Luulen myös että aika moni asiakas kääntyisi pois viimeistään siinä vaiheessa kun näkisi miten ruma ja epävarma olen. Jäljelle jäävät olisivat enemmän tai vähemmän vinksahtaneita eli kiitos ei.