Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät naiset, voisitteko aloittaa seksin myymisen vaikean taloudellisen tilanteen vuoksi ?

Vierailija
23.11.2022 |

Parisuhteessa elävät naiset, voisitteko aloittaa seksin myymisen vaikean taloudellisen tilanteen vuoksi ?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittaa, vaikka vain muutamaksi kuukaudeeksi. Jos sillä asia olisi pelastettu.

Vierailija
2/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä antaisin kyllä vaimolleni luvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aloittanut, miegeni ei tiedä kylläkään asiasta. Kaksi ns. vakio asiakasta joita käyn tapaamassa, "jumppa" tuntieni aikana. 600€ sain viime kuussa. Tekisi mieleni tuplata asiakasmäärä, mutta mieteni ei varmaan uskoisi jos kävisin 4krt viikossa jumpassa.

Vierailija
4/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän näitä jumppatunteja sais varattua🤔

Vierailija
5/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla tosi paha tilanne. En asiaa ole vastaan mutta että alkaisin tekee niin no pitäis saada niin paljon rahaa että ei kestävän kannata maksaa niin paljon. No ehkä 1 hyvä vakio muta pitäis saada useampi satanen. Se siis panosta. Käsihoidon oon antanut yhdelle säännöllisesti mut se maksaa hyvin. Samaten kerran ottanu yhdeltä suihin ku se maksoi niin törkeän paljon et sai sen just multa että toiste kukaan ei tuu maksaa mistään mulle niin paljon. Panosta on tarjottu 200-300 mut en oo vielä suostunut.

Vierailija
6/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo alkanut veloittaa, mutta mieheni ei halua maksaa kuin satasen per kerta. Tietysti hän maksaa kaikki matkustelun, huvittelun, alkoholin, asunnon ja auton menomme, mutta ne hän maksaisi ilman pil...kin. Onko muilla yhtä saitoja miehiä? En uskalla nostaa hintaa, kun kohta hän saa halvemmalla muualta.

Vierailija
7/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui sä nii halvalla?

Vierailija
8/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla saattaa olla aivan väärä kuva käytetyn tavaran arvosta ja sitten kun yrittää myydä tulee pettymys sekä myyjälle että ostajalle.

Vierailija
9/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mieheni työtilanne on heikentynyt merkittävästi, enkä voi häneltä pyytää rahaa taloudenpitoon yhtään enempää, kuin hän antaa. Tiedän, ettähän on joutunut luopumaan monesta itselleen tärkeästä tilanteen vuoksi. Oma palkkani on pieni, jolla ei talouttamme pelasteta. Olen sen vuoksi joutunut suorittamaan esimiehelleni palveluksia nyt puolentoista vuoden ajan. Saan häneltä kuukaudessa €500, jolla helpotan talouttamme merkittävästi mm. ruokaostokset saan sillä hoidettua.

Ajauduin tähän, no, ehkä onnelliseenkin tilanteeseen, kun kävin kysymässää häneltä palkankorotusta työtehtävien lisääntymisen vuoksi ja samalla kerroin taloudellisesta tilanteestamme. PAlkankorotuksen sijaan hän ehdotti tätä käteismaksua, joka on enemmän, kuin pyytämäni korotus bruttona.

Lisäksi kaikki tapahtuu työaikana yhtiön edustustiloissa, jossa on hyvät peseytymismahdollisuudet. Näin minun ei tarvitse kotona järjestellä mitään menoja ja selitellä tuloaikojani.

Miehelleni ei asia saa paljastua, hän ei sitä kestäisi. Rakastan miestäni ja perhettäni yli kaiken.

Vierailija
10/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että tuo on kova päätös. 1991 devalvaation seurauksena meiltä meni yritys ja sitten oli menossa asunto ( omakotitalo ). Olin silloin 27 vuotias. Suunnittelin huolella tuon seksin myymisen, karsin huonot asiakkaat ja keskityin parhaiten maksaviin. Normaalilla pano taksalla ei olisi jaksanut. Tarjosin erilaisia ja tasokkaita palveluita. Firmojen ulkomaisille vieraille ja sellaisille, jotka saattoivat maksaa yhdestä illasta tuhansia markkoja. Yleensä ne olivat muutaman liikemiehen porukoita. En käyttänyt huumeita, en alkoholia. Suunnittelin aina session huolella ja tyylikkäästi. Tein sitä vajaan vuoden ja elämme mieheni kanssa edelleenkin samassa talossa, joka on "vaimon lompsalla maksettu". Ei tuosta jäänyt pahempia traumoja, eikä ongelmia. Ja olihan se kokemus sinänsä.

Vierailija
11/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin naisena ottaisin harrastuksesta kaiken hyödyn irti. Oon vaimollekkin vihjaillut mutta ei jostain syystä lämpene ajatukselle🤔 Ite myisin mutta on huonot markkinat😅

Vierailija
12/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näin miehenä vaikka sitä ei kysytty. Meillä on käyty kauppaa seksillä jo aika monta vuotta. Raha ei varsinaisesti vaihda omistajaa mutta jos laskee omalle työlle hintaa niin puhutaan isoista summista. Juttuhan menee niin, että pitää tehdä kaikki kotityöt niin sillä saa sen sääliseksin vaimon ilmoittamana ajankohtana, jos taas tekee kaikki kotityöt ja päälle kaikkea extraa ja tietysti ne miesten työt niin voi mahdollisesti saada itsensä ehdottamana ajankohtana.

Vierailija
13/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ruuan ja sähkön hinta johtaa. Ostajan markkinat muualla.

Vierailija
14/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan näin miehenä vaikka sitä ei kysytty. Meillä on käyty kauppaa seksillä jo aika monta vuotta. Raha ei varsinaisesti vaihda omistajaa mutta jos laskee omalle työlle hintaa niin puhutaan isoista summista. Juttuhan menee niin, että pitää tehdä kaikki kotityöt niin sillä saa sen sääliseksin vaimon ilmoittamana ajankohtana, jos taas tekee kaikki kotityöt ja päälle kaikkea extraa ja tietysti ne miesten työt niin voi mahdollisesti saada itsensä ehdottamana ajankohtana.

On aika surkea tilanne sulla

Vierailija
15/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voisin kokeilla vähän aikaa. N. 25

Vierailija
16/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla tosi paha tilanne. En asiaa ole vastaan mutta että alkaisin tekee niin no pitäis saada niin paljon rahaa että ei kestävän kannata maksaa niin paljon. No ehkä 1 hyvä vakio muta pitäis saada useampi satanen. Se siis panosta. Käsihoidon oon antanut yhdelle säännöllisesti mut se maksaa hyvin. Samaten kerran ottanu yhdeltä suihin ku se maksoi niin törkeän paljon et sai sen just multa että toiste kukaan ei tuu maksaa mistään mulle niin paljon. Panosta on tarjottu 200-300 mut en oo vielä suostunut.

Mitä saa 25e ?

Vierailija
17/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Käsihommasta saan 100e ja tiiän et monet saa 50e.

Vierailija
18/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muitakin kauppoja ku käsihommat. Sanottakoon vielä että niitä rahoja en todellakaan vie ruokakauppaan tai bensaan. Ne on mun henk.koht. rahoja ja käytän me ihan mihin millonki mieli tekee ku löydän jotain kivaa.

Vierailija
19/26 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, jos olisi pakko taloudellisesti. Olen aikoinaan muutaman kymmenen kertaa sitä tehnyt. Olisi kokemusta. Eikä seksin myyminenkään ole minulle ahdistava asia. En tarjoaisi mitään bullkituotetta, vaan tasokkaita ja rohkeita sessioita.  Joskus aikoinaan Jyväskylän suurajojen humussa harrastin seksiä ulkomaalaisten vip katsojien kanssa. Koko yöstä viiden vip katsojan kanssa sai 6000,- euroa puhtaana käteen. MIeheni kyllä hyväksyisi. Netta 45 v.

Vierailija
20/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ja uskoisin mieheni hyväksyvän sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän