Saatko paljon kehuja
Kommentit (22)
Kyllä ja arvostelen toisia päivät pitkät.
En suoraan, mutta naiset on todella ystävällisiä mua kohtaan. Oletan sen johtuvan ulkonäöstä.
Kyllä, vierailta. Omalta en mitään.
Joo. Mutta se on vaikeaa, eikä merkkaa silleen, niinku muut asiat.
En enää, 20 v sitten sain jonkin verran.
Oi niitä aikoja.
Olen yli viiskymppinen ja olen koko elämäni pyrkinyt välttelemään lihaa ja syömään kasviksia ja papuja. Nyt viime aikoina saan vähän väliä kuulla kommenttia että näytän ikäistäni nuoremmalta. Itse en sitä ymmärrä kun katson peiliin, mutta jostain syystä näin. Juuri muutama päivä sitten tapasin pitkästä aikaa saman ikäisen lapsuuden tutun (mies), ja hän oli jälkeenpäin sanonut vanhemmilleni että "Minna" näyttää ihan samalta kuin viimeksi nähtiin (vuosikymmeniä sitten) ja hän on tällainen harmaapäinen.
Miehet tykkää. Naiset ei.
Vaan sehän se passaa näin heteronaisena ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viiskymppinen ja olen koko elämäni pyrkinyt välttelemään lihaa ja syömään kasviksia ja papuja. Nyt viime aikoina saan vähän väliä kuulla kommenttia että näytän ikäistäni nuoremmalta. Itse en sitä ymmärrä kun katson peiliin, mutta jostain syystä näin. Juuri muutama päivä sitten tapasin pitkästä aikaa saman ikäisen lapsuuden tutun (mies), ja hän oli jälkeenpäin sanonut vanhemmilleni että "Minna" näyttää ihan samalta kuin viimeksi nähtiin (vuosikymmeniä sitten) ja hän on tällainen harmaapäinen.
Paras oli kun joku äijä sanoi minulle kirjastoon mennessäni että mitä likka 😄. EN pukeudu nuorekkaasti.
En ikinä. Miksi pitäisi saada? Minä olen muutakin kuin ulkonäköni.
En pidä kehuista, tulee olo, että miehet yrittävät vain saada jotain.
Puolisolta kyllä, muuten en enää. Tiedä sitten, onko syynä siviilisääty, piirit, ikä vai ihan vain rupsahtaminen. Eipä tuo ole haitannut.
Vaihtelevasti. Työssäni saan suht usein.
Hiuksista (paksut) ja ihosta. En nyt joka viikko mutta välillä
N54
Minua mulkoillaan. Olen jonkin verran ylipainoinen rotevakin nainen. Mutta usein menen teiniporukoiden ohitse eikä ne ole mitään huudellut ainakaan toistaiseksi.
Ehkä kerran vuodessa joku sanoo kauniiksi. Pidän itseäni rumana.
En.