Olenko tulossa hulluksi, salakuunteleekp joku minua tai onko täällä joku kamera?
Puhun paljon itsekseni, kun olen yksin. Nyt kun mumisin erästä asiaa ja henkilöä (kirosin), niin eikös kyseinen henkilö laittanut minulle heti viestiä kyseisestä asiasta. Sitten kun kirosin toista asiaa ja rupesin sitä tutkimaan, niin eikös se heti alkanut korjaantumaan (ollut pitkään toimimaton ja yhtäkkiä kaiken manauksen jälkeen alkaa toimimaan). Lisäksi olen alkanut kuulemaan kodissani ääniä. Ikään kuin joku kävisi täällä. Ovi käy, kun olen vessassa. Ihan ihme juttuja. Asun vuokralla ja olen asunut tässä reilu vuoden. En enää tiedä, kuvittelenko kaikki asiat päässäni ja loput on sattumaa.
Kommentit (21)
Vastaus otsikon kysymykseen: kyllä.
Mainosten perusteella Instagram kuuntelee mun puhetta. Tosi spesifejä mainoksia, ei varmasti tule kaikille. Liputin ne asiattomiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Sovellusten asetukset, puhelimen mikrofoni, puhelimen kamera, tietokone, älylaite, kummittelu, telepatia, matrix?
Matrix! 😄
Lopeta se alkoholin juominen niin asioiden kuvitteleminen päissään loppuu.
Sano että mitkäs ne seuraavat päävoiton lottonumerot olikaan.
Ei ole kameraa eikä salakuunnella, sammuta puhelimen ja tietsikan virta ja tarkkaile sitten, mutta oikeast psykoosi oireilee, kannattaa ulkoilla paljon ja jos ei lopu niin lääkäriin.
Kuulostaa enemmän henkimaailman ilmiöiltä, ei ne älylaitteet ja mainostajat varmaan tuttaville viestittele että otapa yhteys henkilöön.
Tuskin kukaan kuuntelee. Kannattaa kuitenkin säännöllisesti seurata oman puhelimen asetuksia. Ja mitä kaikkea puhelimeen lataa ja latautuu. Selvittäisin ensin puhelimen asetuksista sovellukset joilla on oikeus käyttää mikrofonia.
koronarokotteen sivuvaikutuksia? voit käydä terveydenhoidossa ilmaiseksi päivittämässä sirun.
Täytin tyttären puolesta kotivakuutushakemuksen ja sen jälkeen mulle tuli heti henkivakuutustarjous samasta yhtiöstä. Tytär oli vaan että joo, Google kuuntelee ja seuraa, etkö tiennyt?
En usko, että kukaan yksityishenkilö olisi kotiisi mitään mikkiä asentanut mutta noin yleisestiottaen älylaitteet kyllä kuuntelee kaiken mitä puhutaan. Näytin toissaviikolla siskolleni omasta puhelimestani kuvan repusta jonka ajattelin ostaa ja puhuttiin repun merkistä ja mallista. Seuraavana päivänä facebookin ja instagramin mainokset ehdotti siskolle samaa reppua. Samanlaisia esimerkkejä on useita. Porukassa puhutaan jostain ja heti alkaa tulemaan siihen liittyviä mainoksia someen.
Vierailija kirjoitti:
Täytin tyttären puolesta kotivakuutushakemuksen ja sen jälkeen mulle tuli heti henkivakuutustarjous samasta yhtiöstä. Tytär oli vaan että joo, Google kuuntelee ja seuraa, etkö tiennyt?
Kuukkeli tietää meistä kuulemma enemmän kuin me itse. Isoveli valvoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovellusten asetukset, puhelimen mikrofoni, puhelimen kamera, tietokone, älylaite, kummittelu, telepatia, matrix?
Matrix! 😄
Ollaan kaikki yhdessä Matrixissa täällä vauvapalstalla. Mode on Morpheus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukkeli tietää meistä kuulemma enemmän kuin me itse. Isoveli valvoo...
Ei ainoastaan Google, vaan myös sovellukset ja kännyfirmat. Kaikki keräävät tietoa. Myös tämä sivusto.
Facebook seuraa myös jokaista liikettä älylaitteilla.
Olen ollut tuolla tavalla hullu jo kohta 70 vuotta.
Olen aina saanut tuttavani soittamaan ajatuksen voimalla. Olen selvinnyt monesta onnettomuudesta, kun olen saanut tiedon etukäteen vaaratilanteista.
Minulle jopa soitetaan ja kysellään, että onko minulla mahd. tieoja jostain jutuista.
En tiedä muiden asioita enkä ennusta lottonumeroita, mutta paljon olen saanut tieoja jostakin tuntemattomasta lähteestä.
Meitä seurataan paljon enemmän kuin uskommekaan; kävin espanjassa ja menin kahvilaan, jossa vuokrasin nettiaikaa koska halusin lukea iltasanomat. Olin todella ällistynyt, että googlessa olivat samat hakuehdotukset, joita olin käyttänyt suomessa, ( ilmalämpöpumppu ym.). Kone siis oli kahvilan, en ollut kirjautunut mihinkään, ainoa mikä oli mahdollista oli, että taskussa oleva puhelimeni antoi tunnistetiedot koneelle, vaikka sitäkään en matkalla käyttänyt kuin kerran.