Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle kerrottiin aikoinaan seksistä ja lisääntymisestä?

Vierailija
23.11.2022 |

Minulle ei kerrottu oikeastaan mitään. Vain se, että miehen siittiösolu hedelmöittää naisen munasolun, josta kehittyy äidin mahassa lapsi, joka sitten syntyy. Mutta mitään muuta en oikein muista siitä aikuisilta kuulleeni, siis lisääntymisestä ja seksistä. Itse piti salaa kaikki tieto hakea ja olisin kipeästi kaivannut jonkun luotettavan aikuisen kertomaan minulle vaikka siitä, että mitä minussa oikein murrosiässä tapahtuu, kun kaikki oli niin outoa ja hämmentävää. Muuttuva keho ja mieli jotka eivät olleet minulle ollenkaan tuttuja ja monet muutokset olivat minusta outoja, kun en kunnolla tiennyt niistä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin yhtään mitään. Nada.

Ei koti, eikä koulu, ja ajankohta oli 1970-luku.

Mutta korvikkeeksi annettiin lukea ihan mitä tahansa kirjastosta. Kai vanhemmat ajattelivat, että jospa se sieltä jotain löytää.

Vierailija
42/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeteltiin yhdessä ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Ikää oli hieman alle 15. Onneksi ei tullut raskaaksi. Kotona ei puhuttu asiasta mitään ja koulussakin oli kovin pintapuolista.

Sama ja ihanaa oli. Todella kiihottavaa ja kiinnostavaa miten pojan herkkä elin reagoi kosketukseeni. Halusin koskettaa sitä kaiken aikaa. Miten se paisui ja kovettui aivan pystyyn. Miltä tuntui varovasti työnnellä sitä kosteaan pimppiini kortsun kanssa. Aloiteltiin ihanan hiljokseen. Luonto ohjasi. Kukaan ei ollut vielä henk.koht. neuvonut mitään, tiedettiin mitä tehdä. Nettiä ei vielä ollut ainakaan sellaista kuin nykyään.

Ala-asteella ekalla ja tokalla kiusoiteltiin Hennaa ja Juhaa. Pojat sanoivat, että Henna synnyttää pikku rehtoreita. Juha oli rehtorimme poika, joten silloin seksiasiat oli jo suunnilleen teoriassa kaikkien tiedossa? Pari pussaili jo tokaluokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinnosta ei sitten piiruakaan puhuttu, vain miehen elimestä - tottakai. Ei edes siitä mistä sen nautinnon nainen voisi saada.

Vierailija
44/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen nautinnosta ei sitten piiruakaan puhuttu, vain miehen elimestä - tottakai. Ei edes siitä mistä sen nautinnon nainen voisi saada.

Noh, kerroin nyt omasta näkökulmastani. Pojan pippeliä kun silloin tutkin ja hyväilin. Mainitsin myös omasta kosteasta pimpistäni ja siitä että tutkittiin paikkojamme yhdessä.

Vierailija
45/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kerroin nyt omasta näkökulmastani. Pojan pippeliä kun silloin tutkin ja hyväilin. Mainitsin myös omasta kosteasta pimpistäni ja siitä että tutkittiin paikkojamme yhdessä.

Ei kannata välittää tuosta jankuttajasta. Tulee melki jokaiseen ketjuun tuon saman argumentin ja moitteen kanssa. Hyvin sä kuvailit.

Vierailija
46/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asioista yritin kysyä, niin äiti sanoi etteivät ne minulle kuulu ennen kuin olen naimisissa.

M 48

Hienosti hoidettu... Ja sitten ulistaan kun teinillä vauva kainalossa. Voi *** tuollaisia vanhempia

Vierailija
47/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asioista yritin kysyä, niin äiti sanoi etteivät ne minulle kuulu ennen kuin olen naimisissa.

M 48

Hienosti hoidettu... Ja sitten ulistaan kun teinillä vauva kainalossa. Voi *** tuollaisia vanhempia

Jeep nää on näitä samoja kun ei anneta edes pussailla kotona pojan kaa ja sitten tyttö makaa alla jossain kiekkokaukalon katsomossa talvipakkasella. Nimim. kokemusta on.

Vierailija
48/48 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa tuli kehotus, että muista kondomi. Ja sen muistan myös, että äiti teki menkkojen alkamisesta numeron. Soitti kouluunkin ja käski, että mut pistettäisiin jollekin tunnille, missä käsiteltäisiin näitä asioita. Mut sitten pistettiin. Mutta en keskittynyt yhtään, koska musta oli noloa olla siellä. Niille tunneille mentiin yleensä vasta pari vuotta myöhemmin. Ja sitten yläasteelta muistan biologian tunnin, jonka aikana kaikille jaettiin kondomi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi