Mitä tarkoittaa kun nainen ei pidä sormusta
Vaikka on naimisissa. Aiemmin piti, mutta ei enää
Kommentit (34)
Paljonkohan suurennus muuten maksaa, jos sormus on esim. kaikkea muuta kuin perussileä rengas?
Minulla se tarkoittaa vain sitä että riittävästi Kun se on pois sormesta töiden takia, ei enää tule laitettua takaisin vapaalla. Ukolle kelpaan eikä ole tarve vikitellä vieraita.
Missä määrätään että on pakko käyttää?
Ei tuohon kukaan muu voi vastata kuin kyseinen nainen ja onhan tuon kysyminen pohjimmaista junttiutta.
Pesen kotona vauvan pyllyä monta kertaa päivässä. En halua, että sormuksen alle jää likaa. Helpottaa siis käsien pesua ja yleistä hygieniaa, kun laitan myös ruokaa päivittäin.
Toisaalta, en halua, että kaunis sormus kuluu. Olen huomannut, että käytössä sormuksen pinta vähän kärsii. Tulee naarmuja ja kiilto häviää. Siksi käytän sormusta vain erityistilanteissa. Miestäni rakastan kuten ennenkin.
Korona-ajan jatkuvan lotraamisen takia jätin pois, tuntui että koko ajan on sormuksen alla jotain kosteutta. Nyt tuntuu oudolta laittaa sormeen, enkä siis sitä käytä. Muutenkin oon lopettanut kaikkien korujen käytön.
Mitä tarkoittaa, kun eronnut nainen pitää sormusta?
Olin kokin töissä, ei saanut käyttää. Eikä tullut enää laitettua takaisin kun loppui työ.
Eikä myöskään sovi enää, olen laihtunut niin että se vain tippuu.
Miehelläni se meni pieneksi ja oli aina tiellä
Yksinkertaista
Pidin aikani, mutta sitten tuli ihottumaa. Selvitin asiaa, kyseessa nikkeliallergia ja kuulemma kullassa aina hieman nikkeliä seassa. Valkokulta olisi voinut toimia, mutta ei viitsitty lähteä ostamaan uutta sormusta, rahalle parempaakin käyttöä. En käytä enää mitään koruja.
Mitäs ap tällä tyhmällä kysymyksellä hakee? Ja miksi kysyt meiltä etkä asianomaiselta, kun noin paljon vaivaa?
Mitä tarkoittaa, kun joku kyselee tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, kun joku kyselee tällaista?
Kyselijä on kiinnostunut kyseisestä naisesta.
Monella ystävälläni sormukset jäivät pois käytöstä raskauden ja lapsen saannin myötä.
Onko nainen läskistynyt? Sormus ei varmaan mahdu enää.