Mitä te syötte pinaattilettujen kanssa?
Kommentit (21)
On ollut koulussa tonnikala-riisisalaattia pinaattilettujen kanssa. Niin syödään vieläkin. On oikeasti hyvää!
Outoa oli se, kun töissä päiväkodissa pk-seudulla tarjottiin perunamuussia pinaattilettujen seurana :P
ja sen lisäksi munavoi-raejuustolla kevennettynä ja keitettyjä perunoita. Aivan loistavaa.
Nuo eines letut jää lähtöviivalle kun tekee itse taikinan ja paistaa ja suoraan siitä lautaselle ja syömään.
Ja lapsetkin syö kyllä noiden hillojen kanssa!
Komensin mieheni kauppaan pinaattilettuja hakemaan.
Ja meidän perhe syö pinaattilettuja mansikkahillon kanssa.
Missä päin noin?
Meillä perunoita tai makaroonia.
Tuo perunasalaatti tai italian salaatti vois olla ihan kokeilun arvonen. Oon joskus maistanu hillonki kans, mutta on kyllä mun makuun aika eines. :)
Muita tämä ällöttää, mutta on oikeasti kamalan hyvää.
koulussa oli tarjolla napolin salaatti ja puolukkahilloa ja oli huippuhyvää salaattia =)
teettekö letut itse vai ostatteko valmiita kaupasta??
minä ostan ja teen
Pinaattilettuja tonnikalasalaatin kanssa.
Mulle oli ihan uusi juttu tuo pinaattilettu-makea hillo -yhdistelmä. Mutta täytyypä kokeilla!
Sopivat tosi hyvin yhteen!
Njam! :)
Musta kuulostaa aika vähälle. Tai sit niitä lettuja pitää syödä pakettitolkulla, että neljältä hengeltä lähtee nälkä.
Minusta letut, jotka muuten ovat aika rasvaisia, kaipaavat kaverikseen ehdottomasti kasviksia ja jotakin ruokaisaa lisuketta, jotta niistä saisi täysipainoisen aterian. Meillä on usein tarjolla lettujen kera perunat, perunamuusi tai vaikkapa pastasalaatti ja pilkotut vihannekset.
Jos ite syötte niin siitä vaan mut älkää lapsille antako tai oppivat väärin
Tehdäänhän ohukaisiakin makeilla ja suolaisilla täytteillä molemmilla. Live and let be :). Hoh.
Meni jo v*tutuksen puolelle muutenkin pilassa ollut päivä.
Niin ja tiedoksi niille joilla meni herne kurkkuun taivastelusta niin syömme paljon vihanneksia ja hedelmiä emme paljon herkkuja. Kokonaisuus tärkein ei jokin yksittäinen pieni juitsi.
pinaattilettuja ei montaa sorttia myydä. Mut mun puolesta voitte täyttää isänpäiväkakunkin vaikka tonnikalakastikkella. ihan sama mulle
Laitanpa moneen leivonnaiseenkin ohjeen mukaan suolaa. Höööööööööööööh :)...
Tuolla alkupäässä joku kertoili, että lettutaikinasta jätetään _suola_ pois jos on suolainen täyte. Mun mielestäni ihan järkevää, jos käyttää täytteessä jotakin erityisen suolaista raaka-ainetta, esim. metvurstia, savukinkkua tms.
Makea täyte kyllä vaatii suolaa taikinaan tai tulee mautonta.
Suosittelen lukemaan huolellisesti: