Sain tänä vuonna yli 400000€ osinkoja keskolta
Ensi vuonna tulee näköjään vieläkin enemmän.
Kiitoksia teille kaikille jotka shoppailette siellä. On se hienoa kun välillä voi ottaa vähän iisimmin.
Kommentit (32)
Itse shoppailen sitten lidlissä. En minä turhaan tuhlailemalla omaisuuttani ole kartuttanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista?
Kesko on pörssiyhtiö. Sieltä voi jokainen ostaa keskoa. Siitä vaan nordnettiin tiliä avaamaan.
T. Ap
Kesko Oyj:n yhtiökokous 7.4.2022 päätti, että vuodelta 2021 vahvistetun taseen perusteella osinkoa jaetaan osingonjakohetkellä yhtiön ulkopuolisessa omistuksessa oleville osakkeille 1,06 euroa osaketta kohden.
Kannattaisi vähän ottaa selville miten nää pörssihommelit toimii ennenkun tulee tänne aukomaan päätään ettei tuo ole mahdollista.
T. Ap
Hyvä vitsi, ja jengi vielä uskoo. Jotta saisit tuon verran osinkoa sulla pitäisi olla 506329 osaketta. Osake ollut halvimmillaan 5,4€, eli olet maksanut 2,7 miljoonaa vähintään osakkeista.
https://www.kesko.fi/sijoittaja/osaketieto/suurimmat-osakkeenomistajat/…
Kukas noista yli 377 000 osaketta omistavista yksityishenkilöistä sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, ja jengi vielä uskoo. Jotta saisit tuon verran osinkoa sulla pitäisi olla 506329 osaketta. Osake ollut halvimmillaan 5,4€, eli olet maksanut 2,7 miljoonaa vähintään osakkeista.
Olenkin hyvin rikas.
Ap
Lähdin kohta taas asuntoja ostamaan kunhan ne kinteistömarkkinat romahtavat lisää. Nykyistä suurempi penthouse stadissa olisi hyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eli suomessa ei muka ole ketään jolla on yli 2,7 miljoonaa euroa?? Sitäkö menaat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin hyvin rikas.
Ap
En yhtään ihmettele. Olen törmännyt moneen lentokapteeniin ja toimitusjohtajaan vauva palstalla, erityisesti seksiosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Osakkeita voi myös omistaan yhtiön tai vakuutuskuoren kautta.
Nimeni ei välttämättä näy siellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin hyvin rikas.
Ap
En yhtään ihmettele. Olen törmännyt moneen lentokapteeniin ja toimitusjohtajaan vauva palstalla, erityisesti seksiosiossa.
Saitko hyvät kyydit?
Tapelkaa keinottelu hintojen nostoa välttelemällä pahinpia keinottelojoita.
Pahimman kusettajat ovat nyt k ja s ketju. Ei se salsalaisten markettikaan puhtain paperein pääse hintojen nosto kusetuksessa mutta kumminkin pahimmat tarpeettomasti hintoja nostavat löytyy koosta ja ässästä.
Minä en näitten kauppoihin mene, niin nälkä ei minulle tule, järvessä katiskt ja haulikkoon jänö paukkuja kolmatta laatikkoo, lisäksi kellarissa laarit puolillaan pottuva.
Mikäs tässä vastustaa kusetusta kun puuliiteri parruun asti täynnä pilkettä hellaan saunaan ja leipäuuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osakkeita voi myös omistaan yhtiön tai vakuutuskuoren kautta.
Nimeni ei välttämättä näy siellä.
Ap
Yhtiön kautta omistettuna sinä et ole saanut osinkoja Keskolta, yhtiösi on. Hieman eri asia, kun hiuksia aletaan halkomaan.
Miten tuo on mahdollista?