Helsingin Puotilassa väkivallanteko poliisi ohjaa liikennettä
Aivan hullua tämä meno nykyään. Joka päivä useita väkivaltaisuuksia.
Kommentit (244)
Kiinnostaa lähinnä, että mitä siellä on tehty, eikä niinkään kuka on tehnyt. Sen jo tietää, että joku jauhopää se on.
Itä-Helsinki on luovan räp-musiikin keskus!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaus. Levotonta aluetta, eli teinit on käyny ryöstämässä diilerin. Kulttuurilla ei ole mitään osuutta asiaan.
Tuo on iso väylä. Ei ole asuinalue ollenkaan. Puotila on rauhallinen lähiö.
Rattiraivo ryöpsähtänyt kadulle?
En tiedä mutta ei se edes ole katu vaan kehäykkösen jatke, iso väylä.
Siellä on venesatama. Ehkä siellä sitten on joku liikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Perseet jo tietää varmuudella että se oli somali. Sitten kun selviää että se olikin joku persujen varavaltuutettu, aletaan huutaa että niin mutta kun ruotsissahan...,.
On kyllä ankeeta porukkaa.
Katsopa täti karttaa niin huomaat että kys paikka on Itä-Helsinkiä.
Näitä näyttää tulevan koko ajan vaikka kaikki tapaukset eivät päädykkään otsikoihin.
Siinä snägärillä kai sattunut, joku etuillut jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Siinä snägärillä kai sattunut, joku etuillut jonossa?
Toivottavasti ei ole ryöstö ja tapettu se myyjä
Ja rinkirunkkaus taas käynnissä, olette sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä vihreää unelmaa, hyväksykää nyt tilanne kun etelä suomalaiset haluaa koko maailmaa halata ja haalia kaikki sinne
Etelä suomalaiset? Mitä siellä sun päässäsi nyt oikein tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseet jo tietää varmuudella että se oli somali. Sitten kun selviää että se olikin joku persujen varavaltuutettu, aletaan huutaa että niin mutta kun ruotsissahan...,.
No mitäpä Kihniöön kuuluu?
Oon asunut Puotilassa, mun vanhemmat asuu siellä edelleen. Paikka ON rauhallinen, ja mä oon 35-vuotias mies, läskipää.
Miten nää ei ymmärrä koskaan mistään mitään, aina nolaa itteensä joka paikassa ja maata vielä pitäs päästä johtamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ja rinkirunkkaus taas käynnissä, olette sairaita.
YHYY😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä Kihniöön kuuluu?
Oon asunut Puotilassa, mun vanhemmat asuu siellä edelleen. Paikka ON rauhallinen, ja mä oon 35-vuotias mies, läskipää.
Miten nää ei ymmärrä koskaan mistään mitään, aina nolaa itteensä joka paikassa ja maata vielä pitäs päästä johtamaan...
Ok, täti
PS Läskipää oli suosittu haukkumanimi 1970-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt joku kattoon.
Ainahan täällä kehutaan, että itä-Helsinki on mukavaa aluetta. Menkääs nyt joku katsomaan, että voitte raportoida tännekin.
Kaikkialla näitä tapahtuu, mutta Itä-Helsingin ollessa kyseessä Itä-Helsinki nostetaan aina tikun nokkaan. Että nih, olen Pihtiputtaalta ja olen nettilölöstä lukenut, että kamala paikka se Itä-Helsinki. Ikinä en ole käänyt, mutta kaiken siitä tiijän.
Samanlaisia lähiöitä mitä muutkin. Myyrmäessäkin kuoli juuri ihminen väkivallan seurauksena, eipä olleet ns. tietäjät silloin huutelemassa Vantaan kauheutta.
Voi kauheeta, voi hurjaa..taas Itä-Helsinki, yhyyy...siellä oon taas juntit or*un partaalla.
terveiset Vuosaaresta
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta, voi hurjaa..taas Itä-Helsinki, yhyyy...siellä oon taas juntit or*un partaalla.
terveiset Vuosaaresta
Kaikkialla sitä tapahtuukin. Puotila on rauhallinen mummo- ja lapsiperhelähiö.
Vierailija kirjoitti:
terveiset Vuosaaresta
No mutta katso, nämä asiantuntijat, jotka eivät ole Itä-Helsingissä käyneetkään tietävät nämä asiat sinua paremmin :D
Näistä uutisointi ruokkii niitä lisää, siksi on jäänyt raportoimatta esim. kaikki Tampereen 20 ryöstöä viimeisen parin kuukauden ajalta. Nyt ei vaan voida enää olla hiljaa, ja tapaukset räjähtää käsiin.
Toimittajat nostavat esille jos jotain mitä tahansa on itäisessä Helsingissä. Munkkiniemessä suurimman osan elämääni (vuokralla) asuneena tiedän, että läntisessä Helsingissä todellakin sattuu ja tapahtuu, mutta sitä hyssytellään hyssytellään, jotteivat asuntojen hinnat lähde laskuun.
Rattiraivo ryöpsähtänyt kadulle?