Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on jotain tuotetta tarjouksessa ja 2 kpl/talous niin käykö teillä useampi perheenjäsen

Vierailija
23.11.2022 |

ostamassa ko. tuotetta. Esim. kahvia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sekä minä että mieheni käy. Tuotteesta riippuen sitten käydään kaksi tai kolme kertaa.

Vierailija
22/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse monta kertaa joka pvä. Kauppa on 400 m päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "huijaus" on maailman harmittomin. Totta hitossa kävisin monta kertaa hakemassa, jos vain jaksaisin ja haluaisin. Minulla ei ole omaa perhettä (pl. lapsuudenperhe) mutta jos olisi, niin toki kaikki kävisivät hakemassa niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
24/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse autolla viemässä ostokset ja palaan uudestaan kauppaan. Miehen kanssa tehtiin tätä myös 2*4 on kahdeksan.

Paljon sitä säästöä lopulta tulee, kun ajaa etujen perässä ees taas _autolla_?

:D luuletko, että auto kuluttaa 5 litraa per kilometri vai miksi kuvittelet, että autolla kauppaan kulkeminen on ihan superkallista? Oletan, ettei tässä ollut kyse mistään kymmenien kilometrien matkasta.

Vierailija
25/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy pojat Oskari, Kalle, Kari, Hanna, Tapio, Kari, Dani ja Reino ostamassa myös.

Vierailija
26/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse autolla viemässä ostokset ja palaan uudestaan kauppaan. Miehen kanssa tehtiin tätä myös 2*4 on kahdeksan.

:D luuletko, että auto kuluttaa 5 litraa per kilometri vai miksi kuvittelet, että autolla kauppaan kulkeminen on ihan superkallista? Oletan, ettei tässä ollut kyse mistään kymmenien kilometrien matkasta.

Ja kommentin kirjoittaja jo tarkkoi ettei monesti ajeta sinne 3,6 kmn päähän vaan kun mennään saatetaan käydä kahdesti kaupan puolella vieden välillä kauppakassi parkkihalliin autoon.

Oon joskus laskenut että isomman kaupan ja lähikaupan hinnan eroilla jo ostaa litran bensaa vähintään. Joku tarjouslohi, niitähän ei lähiökaupoissa ole tarjouksessa kuin punalapuilla

Vierailija
27/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En oikein muutenkaan seuraa tarjouksia, omalla ostokäytöksellä siinä ei säästä, kun tulee sitten ostettua samalla muuta (mahdollisesti kyseisessä kaupassa kalliimpaa kuin muualla).

Tulee kyllä K-marketin tarjoukset vahdittua kun käyn keskimäärin kerran viikossa kaupassa. Suurelta osin ruoka

S-marketista.

Vierailija
28/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan monta erää ja ihan yhdellä kertaa: itsepalvelukassalla! Muistat vaan maksaa erissä (esim 2 kahvipakettia), toiset kaksi ja seuraavat 2.

Vierailija
29/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisen logiikalla saa halpaa kahvia. mies kun maksaa bensat, niin miehen logiikalla bensaan menee enemmän kuin kahvipaketissa säästää ja aikaa menee hukkaan

Vierailija
30/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan monta erää ja ihan yhdellä kertaa: itsepalvelukassalla! Muistat vaan maksaa erissä (esim 2 kahvipakettia), toiset kaksi ja seuraavat 2.

onko kyseessä näpistys, varkaus vai petos?

Vierailija
31/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mummo kantaa Juhla Mokkaa useista S-marketeista trollaattori vääränä! Kerran sanoi käyneensä bussilla kuudessa kaupassa ja tulleensa KELA-taksilla kotiin kun kassi oli niin painava kahvista.

Vierailija
32/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toisinaan diilaan myös purkkianansta lähipizzeriaan.

Vierailija
33/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Toisinaan diilaan myös purkkianansta lähipizzeriaan.

Kaupungin K-raudasta olen hakenut tavaraa tarjouksista "ei jälleenmyyntiin" kylän rautakauppaan kun paljon halvemmalla mitä tukusta saa. Tulee kuittien pyöritystä verotukseen mutta kestää päivänvalon.

Vierailija
34/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauppareissun jälkeen naamioidun itämaiseksi ihmiseksi ja haen toisen erän.

Vierailija
35/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu tarjoustuoteesta? Jos perjantaista sununtaihin on Juhla-mokka tarjous? Täydennän varastoani,haen satsin 3 päivänä. Jos joku tarjous,jota käytän 1 kpl talous  ja 1 päivä.Maksan kassalla tuotsen ja menen uudellen kauppaan sisään siänkäynistä ja taas ostan saman tuoteen.

Vierailija
36/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jösses. Mieheni nauraisi kippurassa, jos pyytäisin tarjousten perässä juoksemaan. En juokse itsekään. Ostan, mitä tarvitaan ja loput saa jäädä kauppaan vaikka kuinka olisi hyvä tarjous. En aio evääni liikauttaa esim. Black Friday-tarjousten vuoksi.

Vierailija
37/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse useamman kierroksen

Vierailija
38/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystanaamaiset kioskinpitäjät oval liitin kiusa. Tavallaan varastavat

Vierailija
39/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Lapsena varmaan käytiin hakemassa jollekin mummolle margariinipaketteja samalla periaatteella.

Vierailija
40/43 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo tuota tehnyt, mutta oliko kesällä vai milloin toi blue teck "loppumassa maailmasta" ja jonnekin huoltikselle sitä saatiin pieni erä (joku kanisteri per asiakas) niin kyllä oli mies, isänsä ja veljensä hakemassa sitä. ':D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi