Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi kysyt miespuoliselta ikisinkkukaveriltasi että miksei hänellä ole jo naista, ja sitten kerrot että hän on todellinen saalis eikä vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa?

Vierailija
23.11.2022 |

Jos hän todella on sellainen saalis, niin miksi et sitten itse ole hänestä kiinnostunut?

Aina sama juttu; "Oot todella hyvä mies (JOLLEKKIN MUULLE)"

Tuleeko mieleesi että kyselysi ja "tsemppauksesi" on veitsen haavassa kääntämistä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan puolikymmentä naispuolista kaveria on sanonut mulle just noin vuosien varrella - ja sehän se vituttaa, kun kaikki niistä olivat sellaisia, että olisin voinut heidän kanssaan seurustella, jos heitä olisi vaan kiinnostanut. Muutamalle teinkin tunteeni selväksi nuorempana. Ap on oikeassa, tuollaista pa**aa ei pitäisi kenellekään ikinä sanoa. Totuus: jos et anna miehelle, et pidä häntä "todellisena saaliina".

Ehkä avain on tuo sanomasi "olisin voinut heidän kanssaan seurustella, jos heitä olisi vaan kiinnostanut". Naisena en ajattele niin, että onpas nuo kymmenen kaveria, joiden kanssa voisin seurustella. Kyllä "se jokin" täytyy siinä toisessa ihmisessä olla. Jotakin uteliaisuutta herättää, kiinnostusta. Itse en ainakaan ajattele, että "ihan sama, kunhan joku olis", "voisin seurustella jos sitä kiinnostais", vaan asia on huomattavasti tärkeämpi. Kaveri ja läheinen ystävä voi olla, vaikka sitä seurustelusuhteen vaatimaa kipinää ei olisikaan (eihän sitä ole naispuolistenkaan kavereiden kanssa), mutta olen huomannut, että sinkkumiesten kanssa on vaikea pysyä ystävänä pitkään. Ehkä he haluavat sitten koko ajan jotain enemmän, kuin mitä voin heille tarjota. Olen itse ajatellut - en sanonut - ap:n kuvaamalla tavalla, että tuossa olisi hyvä mies jollekulle mutta ei minulle. Mutta pitääkö tämän aloituksen perusteella ajatella, että jos mies ei kelpaa minulle niin ei se kelpaa kenellekään muullekaan? Että se "kipinän puuttuminen" ei johdu minun ja sen mieskaverin yhteensopimattomuudesta vaan siitä, että siinä mieskaverissa on jotain outoa? Tähänkö ajatteluketjuun tässä aloituksessa halutaan päätyä?

No kyllähän ap mies vaikuttaa oudolta ja katkeralta.

Vierailija
22/22 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tällaista ikisinkkumieskaverille sanonut. Yleensä syy ikisinkkuuteen on omituinen luonne.

Ööh, tuleeko työpaikkamiesten luonne ja supliikki TÄYSIN esiin vain töissä ollessa, vai olisiko siellä piilevääkin reserviä jos tapaisi vaikka lasin äärellä tanssiravintolassa?

Suurin osa miehistä pitää hillittyä linjaa oman kaveriporukkansa ulkopuolella töissä ollessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla