Kokemuksia hackman kovanaama paisti pannusta?
Pitäisi uusia paistin pannu, mutta oliskohan ko pannu sellainen, missä pinnoite pysyy hyvin? Vai olisiko jokin muu mikä kannattaisi hankkia?
Kommentit (13)
Osta valurautapannu, saat pahoinpidellä miten jaksat ja aina toimii!
on ahkerassa käytössä ja pesen aina astianpesukoneessa. pinta aivan ok.
meillä kovanaama ei kestänyt. siksi ostin tefalin
ostin keväällä 50 e maksavan tefalin ja nyt se on jo vanha. Oli kesävieraita, nuoria tyttöjä, jotka onnistuivat sen tuhoamaan. Edellinen tefal kesti ehkä puolitoista vuotta.
Olen ajatellut ostaa kovanaaman. Eikö sekään sitten kestä...? Valurautako se pitää sitten olla?
Oon aina pessyt käsin, en kuumenna tyhjänä, en naarmi metallilla... ja niin vaan pannut hilseilee. Seuraavaks ostan vanhan kunnon teflonpannun ilman mitään avaruuspinnotteita, eipähän maksa paljoo uusia sitten.
Mulla on 3 vuotta vanha Kovanaama ja vieläkin erinomasessa kunnossa!
Mullakin parin vuoden ikäinen kovanaama hilseilee keskeltä ja siihenhän tietysti ruoka on alkanut tarttua kiinni..
mut on jompikumpi joko 5 tai 10 vuoden takuu!
Anoppi osti minulle Lidlistä vajaa vuosi sitten painavahkon tuntuisen pannun, siitä ajatteli, että voisi olla ihan hyvä pannu. Ja olikin. Pannussa ei ole vieläkään mitään käytön jälkiä eikä ole vääntynyt tms.
Maksoi about 20e.
nelisen vuotta,nyt keskeltä kupruilee. Olen pessyt aina käsin miedolla pesuaineella
Mutta vinkkinä vielä, Lidlin Paistinpannu on kestäny kauemmin kuin huipputefali ja Hackmanni yhteensä. Ihan helvetin hyviä pannuja!
Vierailija:
Mulla on 3 vuotta vanha Kovanaama ja vieläkin erinomasessa kunnossa!
Meilä on ollut kovanaama pari vuotta ja alkaa pinnoite lähteä reunasta. Taitaa olla hiiliteräspannu seuraava.
OHO, Kait näidenkin laatu on 8 vuoden aikana parantunut