Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskuksen palvelua kiittelevät

Vierailija
22.11.2022 |

Ärsyttää facessa tyypit, jotka kiittelevät hyvästä palvelusta lääkäreitä, hoitajia. Päivystystä. Jne. Onko se veetuilua? Eikö sen oikeastaan pitäisi olla itsestäänselvyys näillä veroilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillekkin voi suoda joskus positiivista palautetta. Usein vain haukutaan ja väheksytään. Tosin, sillon uskon kyllä, että itse on syypää saamaansa käytökseen.

Vierailija
2/5 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillekkin voi suoda joskus positiivista palautetta. Usein vain haukutaan ja väheksytään. Tosin, sillon uskon kyllä, että itse on syypää saamaansa käytökseen.

No onhan täällä paljon verovaroilla työskenteleviä. Pitääkö kaikkia kiitellä? Tarkoitin, että näinkö alas Suomen terveydenhuolto on mennyt, että normaalista työstä pitää kiitellä somessa? Retorinen kysymys. Näin alas se on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun käy sairaalassa, miten paljon virheitä papereissa lukee, jonka saa pois lähtiessään. Jopa 7 virhettä per paperi. Mitä hyötyä niistä on, kun ei niihin voi luottaa yhtään. Valitettavasti oikaisua niihin ei saa millään!

Eli meidän hoitomme perustuu useisiin valheisiin.

Entä onko tasa-arvoista, että joku puoli kaupungista hoidetaan opiskelusairaalassa. Kun taas osa saa ihan oikeiden lääkärien hoitoa, Helsingissä.

Vierailija
4/5 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin saada aikaa Espoossa omalääkärille, verenpainelääkereseptin uusintaa varten. Oli kuulemma kiirettä ja pyysivät soittamaan muutaman viikon kuluttua. Kiittelin ja varasin Mehiläisestä ajan samalle iltapäivälle. Ei maksanut kuin jotakin 52 euroa. Kiitos, että sain todellisen kuvan ns. julkisesta palvelusta.

Vierailija
5/5 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin saada aikaa Espoossa omalääkärille, verenpainelääkereseptin uusintaa varten. Oli kuulemma kiirettä ja pyysivät soittamaan muutaman viikon kuluttua. Kiittelin ja varasin Mehiläisestä ajan samalle iltapäivälle. Ei maksanut kuin jotakin 52 euroa. Kiitos, että sain todellisen kuvan ns. julkisesta palvelusta.

Apteekissa maksaa uusinta pari euroa. Kanta.fi palvelussa maksutonta itse klikkaillen.

Mutta sinulla kai tilanne että vaati lääkärissäkäynnin. Mulla on kymmenen vuotta mennyt vain uusimalla. Kerran vuoteen vien neljän päivän tarkkailupaineet hoitajan käynnille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän