Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut äidit haukkuvat julkisesti lastensa isää, mutta lapset asuvat kuitenkin joka toisen viikon tällä isällään?

Vierailija
22.11.2022 |

Olisivat tyytyväisiä, kun pääsevät noin helpolla, mutta ei, pitää vaan somessa vatvoa, miten tämä oman osansa vastuusta kuitenkin kantava isukki on niin huono ihminen, narsistisedti väkivaltainen suorastaan ollut lasten äitiä kohtaan parisuhteen aikana. Ärsyttävää. Mennyt on mennyttä, ja lapsilla tulisi olla oikeus siihen, ettei heidän toisen vanhempansa asioita levitellä julkisesti yksipuolisesta näkökulmasta. Jos lapset voivat olla isänsä vastuulla hoidossa niin paljon aikaa, niin on siitä vastuu äidilläkin, lapsia pitää suojella, jos noin vaikeita huolia toisesta vanhemmasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä hetä? Viikon saavat aina vapaata sinkku elämään,vuoroin äiti/ vuoroin isä.Helppoa on nyky päivänä kun lapsi/lapset on kuin hetto pusseja. Viikko siellä, vikko toisella. Vuoroin  joulut toisella.Lomaksi päsee lapsesta eroon kesällä 1kk talvella 1 vikko.Kyllä on helppoa ja jaksetaan itkeä silti kaikesta.

Vierailija
2/13 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä hetä? Viikon saavat aina vapaata sinkku elämään,vuoroin äiti/ vuoroin isä.Helppoa on nyky päivänä kun lapsi/lapset on kuin hetto pusseja. Viikko siellä, vikko toisella. Vuoroin  joulut toisella.Lomaksi päsee lapsesta eroon kesällä 1kk talvella 1 vikko.Kyllä on helppoa ja jaksetaan itkeä silti kaikesta.

Kyllä on sairas asenne tuollainen, että lapsesta pitää päästä eroon. Sinulla itselläsi se heittopussiasenne on. Minä en tuollaiseen suostuisi mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetyttää eräskin somevaikuttaja joka kertoo laajalle seuraajakunnalleen miten narsistisen väkivaltainen lastensa isä on ollut häntä kohtaan mutta hyvin mieluusti vaikuttaa ottavan joka toinen viikkoisen oman ajan kun lapset tällä isällään. Ja kovasti on voimille ottavaa ne viikot kun lapset omassa hoidossa. Uuden kumppanin hakeminen oli kiivasta ja heti uutta lasta uuden kumppanin kanssa kun nyt saa odottaa hyvän osallistuvan ihmisen kanssa lasta. Entäs nämä aiemma lapset, he joutuvat olemaan puoliksi tämän"huonon" kumppanin hoidossa kun ei siinä kuulemma huolta koska ollut huono vain lasten äitiä kohtaan. Olisin itse kyllä syyllisyydentunnoissa ja huolissani lasteni puolesta tuossa tilanteessa. Tuntuu ettei ajatella kuin itseä, minä minä minä ja minun tarpeet. Minun tarve saada lapsi paremman kanssa ja saada myötätuntoa miten minua kohdeltu. Pitäisi taistella omien lasten puolesta, eikä tehdä vain uusia. Entäs kun uutta ei saakaan pois joka toinen viikko..

Vierailija
4/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nyt kukaan toista haukkuu? Pahaa mieltään, pettymystään, väsymystään. Ja haukkujia on yhtä paljon kyllä sekä naisissa että miehissä.

Vierailija
5/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mitä itse parhaillaan teet? Ihan yhtälailla sinä vatvot asiaa somessa. Ja teet oletuksia. Jopa viet asia keskustelupalstalle.

"Olisivat tyytyväisiä, kun pääsevät noin helpolla, mutta ei, pitää vaan somessa vatvoa"

Vierailija
6/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmetyttää eräskin somevaikuttaja joka kertoo laajalle seuraajakunnalleen miten narsistisen väkivaltainen lastensa isä on ollut häntä kohtaan mutta hyvin mieluusti vaikuttaa ottavan joka toinen viikkoisen oman ajan kun lapset tällä isällään. Ja kovasti on voimille ottavaa ne viikot kun lapset omassa hoidossa. Uuden kumppanin hakeminen oli kiivasta ja heti uutta lasta uuden kumppanin kanssa kun nyt saa odottaa hyvän osallistuvan ihmisen kanssa lasta. Entäs nämä aiemma lapset, he joutuvat olemaan puoliksi tämän"huonon" kumppanin hoidossa kun ei siinä kuulemma huolta koska ollut huono vain lasten äitiä kohtaan. Olisin itse kyllä syyllisyydentunnoissa ja huolissani lasteni puolesta tuossa tilanteessa. Tuntuu ettei ajatella kuin itseä, minä minä minä ja minun tarpeet. Minun tarve saada lapsi paremman kanssa ja saada myötätuntoa miten minua kohdeltu. Pitäisi taistella omien lasten puolesta, eikä tehdä vain uusia. Entäs kun uutta ei saakaan pois joka toinen viikko..

"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin".

Vierailija
7/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeuden päätös on, että lapset menevät isälleen, vaikka tämä on tuomittu lastensa pahoinpitelystä, niin ei siinä ole äidillä vaihtoehtoja.

Vierailija
8/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se jaksaa ihmetyttää, miksi jotkut tuovat yksityis- ja perheiden asioita somen keskustelupalstalle ihmisten riepoteltavaksi?

Mikä on motiivi?

Vierailija
9/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen haukkuu myös ystäviään.

Vierailija
10/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se jaksaa ihmetyttää, miksi jotkut tuovat yksityis- ja perheiden asioita somen keskustelupalstalle ihmisten riepoteltavaksi?

Mikä on motiivi?

Itsensä ylentäminen toisen alentamisella. Kertoo eniten siitä haukkujasta.

Vierailija
11/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein vahvistat sitä käsitystä, että lapset ovat rasittavia ja heistä eroon pääseviä tulee kadehtien haukkua.  Jos lasten kanssa olisi mielestäsi voittopuolisesti ihanaa, ihmettelisit suruisasti, miksei joku halua sitäkin aikaa lastensa kanssa viettää.

Moni ei halua, eiköhän se kerro lapsista ihan tarpeeksi.

Vierailija
12/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tärkeä aihe nostaa. Keskustelupalstalle riepotteluunkin jopa. Koska puhutaan henkilöistä jotka valinneet tuoda tämän asian "julkisuuteen" Lapsilta Ei ole kysytty haluavatko he omasta toisesta vanhemmastaan ja omien vanhempien parisuhteen vahingollisuudesta kerrottavan. Kyllä vähän pitäisi miettiä vanhemman. Ja etenkin kun kuitenkin lasten arvioitu vouvan olla myös sen haukutun hoidossa puoliksi. Enpä usko että oikeus paljoa viikko-viikkosysteemejä määrää JOS toinen vanhempi näkee sen lasten edun vastaiseksi eivätkä vanhemmat pysty tukemaan lasten suhdetta toiseen vanhempaan. Mutta toki jos haluaa lapsilleen välttämättä sen viikkoviikon päästäkseen itse helpommalla...

Vierailija
13/13 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No j sehän se onkin sama asia että keskustelupalstalla kyseenalaistetaan henkilön valintoja vanhempana kuin se että henkilö itse valinnut tuoda nämä kritisoidut asiat julkiseen vatvontaan ilman että huomioi mitä tällä tuottaa lastensa kannalta. Vaikka vanhemmalla olisi kuinka vaikeita kokemuksia taustallaan, pitäisi kyetä harkitsemaan miten ja missä niitä käsittelee kun on niitä lapsia, joita se asia myös koskettaa. Varmaan vaikea asia osan katsoa tätä, nostaa ehkä omia syyllisyyksiä mitä tullut somessa kerrottua tai jotain. Mutta ei kaikkea tarvitse purematta niellä, on tärkeätä nostaa lasten näkökulmaa esille. Vanhemman tulisi kyetä asettamaan lapsen tarpeet ja etu omiensa edelle. Tämä varmasti ymmärtämättömyyttä, mutta silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan