Äidille jakkupuku, laadukas ja käytännöllinen, mitä merkkiä suosittelet?
En tiedä meneekö aiheen ohi mutta kysyn nyt kuitenkin. Pitäisi ostaa työkäyttöön jakkupuku. Kävin jo vähän katsomassa ja esim. More&Moren mallistosta löytyi erittäin hyvin istuva harmaa puku. Jäin miettimään onko musta vai harmaa kivempi? Samoin sitä emmin, onko More&More ollut laadukas? Haluaisin nuorekkaan mutta silti ajattoman ja laadukkaan puvun. Halvoissa kun tapaa kankaat nukkaantua tms. ja tuo nyt ei ihan halvimmasta päästä kuitenkaan ollut. Minkä merkkiset ovat omia suosikkejasi?
Kommentit (7)
Andiata ja Boss Woman/Hugo.
Irtohousuja joita yhdistelen irtojakkujen kanssa on yllämainittujen lisäksi Your Face ja Esprit.
Harmaa ja musta ovat aikalailla yhtä monikäyttöisiä, valitse väri joka sopii sinulle paremmin. Ja jos käytät hametta, osta jakkupuku johon saat samalla sekä housut että hameen - näin saat paljon eri yhdistelmiä.
a: klassisia malleja ja ei niin leveitä kuin kotimaiset tai skandinaaviset puvut.
Noihin voi sitten ostaa mielin määrin kauden trendiasusteita, paitoja, kenkiä, laukkuja, vaikka zarasta, mutta jos oikeasti haluaa moitteettomassa kunnossa pysyvän, sliipatun jakku/housupuvun, niin halvemmat merkit - tai keskihintaisetkaan mexxit, ym. - eivät kestä hyvinä pitkään.
Itse pidän nykyisin todella harvoin jakkupukua, mutta jos pidän, on se dolce&gabbanan harmaa puku, joka on ostettu Kestilästä -50% alennuksesta vuonna X. Siis vähintään 6 vuotta sitten ja on kuin uusi!
mulla on ollut on Andiatan puku. Tosin en nykyään käytä koskaan jakkupukuja.
Sen mallistoista löytyy (yleensä) joka kokoon ja näköön oleville hyvännäköisiä jakkupukuja.
En käytä jakkupukuja paljoakaan mutta niitä kertoja varten kun pitää olla huolitellumpi, kaapista löytyy Andiataa. Kalliita ovat mutta kankaat ovat laadukkaita ja leikkaukset klassisia ja mallit sopivat mittasuhteisiini.
Musta ja harmaa ovat minusta molemmat oikein monikäyttöisiä värejä. Valitse se, kumpi tuntuu " omemmalta" .
Itselläni on työkäytössä useampia jakkupukuja ja Marellan jakut ovat olleet kestävimpiä.
Maksaa kyllä vähän enemmän, mutta todella laadukkaita ja pysyvät hyvännäköisinä päivittäisessä käytössä
Mulla ollut käytössä lähes pelkästään Ril´s:n jakkupuvut. Matalavyötärömallihousut istuu hyvin, ne korkeampi vyötärömalliset on mulle huonot. Hameetkin löytyy.. Yks Mexxin jakkupuku on, mutta siihen en ole ollut laadullisesti tyytyväinen. Jakku meni nopeasti ' virttyneen' näköiseksi. Espan Ril´s myy kaikki mallit ja koot, alakerrassa poistomallit :)
Timarjut