Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkää keittoruokaa kotona

Vierailija
22.11.2022 |

Mies nuuka muuta tehdä. Ostaa kotiin juurekset me niitä, syö itse lounaan töissä. Nyt löysin kuitin käynyt la syömässä kun auto piti pesettää ja su tennis käynyt taas syömässä kotona vaan keittoa minä ja lapset

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole lainkaan omaa varallisuutta?

no saanut olla kotona mies elättää ja on kaikki mitä tarvin esim silikoni rinnat mies maksoi kampaajan aina kynsihoidot jne..

Kaikki mitä tarvitset, paitsi ruokaa? Erityisen huolestuttavaa tuossa on, että lapsesi joutuu elämään yksipuolisella ravinnolla. Ostaako miehesi lapselle kaiken muun tarvittavan? Vaatteet, tarvikkeet yms?

Yksipuolista ravintoa?

Kummallista kyllä monet elää kasvissosekeitoilla tervettä elämää. Ei sen keiton tartte olla 5 litraa vettä ja yksi pottu.

Vierailija
22/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nainen lihava ruma sina kaunis hoikka. huva pilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aina minä hoikka ei suomi nainen ole.. Hän tykkää ja minä hänestä toki olisi kiva joskus muutakin syödä..

Sen ymmärrän,että pitää suo jonain seksinukkena. Mutta lapsihan tuossa kärsii. Miksi ihmeessä teitte lapsen?miksi hän ei saa ruokaa?

kyllä lapsi ruokaa saa ja sukulaiset lähettää säilykkeitä ja kyllä meilläkin tekisi vain mieli muutakin syödä..

Eroa. Tiedät itsekin ettei tuo ole normaalia.

en halua ja elintaso laskee meillä hieno talo minun hyvin..

Ok. Eli sinua ei kiinnosta lapsesi.

Vierailija
24/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään keittoruokaa kotona

Vierailija
25/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat ja kynnet mintussä, mutta lautasella pelkkää keittoa. Kylläpä ap:ta nyt hyvänä pidetään

Vierailija
26/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huudellaan trolliksi ihan asiallisiakin aloituksia ja kommentteja, mutta tää menee kaikille läpi? Tuosta kielestä huomaa heti että ap on täysin suomenkielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän