Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosionomi-diakoni monimuoto ja työt

Vierailija
22.11.2022 |

Onko kellään kokemusta, minkä verran pystyy noiden opintojen ohella tekemään töitä? Sain opiskelupaikan, mutta nyt stressaan, pystynkö tienaamaan tarpeeksi, eläminen kun ei ole ilmaista 😬 Lähihoitajaopinnoissa tein puolet opinnoista oppisopimuksella, noin 80% listaa ja selvisin opinnoista hyvin. Amkissa vaan taitaa olla enemmän lähipäiviä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri teki ihan täyttä työaikaa seurakunnassa. Käytti opiskeluihin lomansa ja piti viikkovapaat opiskelupäivinä.

Vierailija
2/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri teki ihan täyttä työaikaa seurakunnassa. Käytti opiskeluihin lomansa ja piti viikkovapaat opiskelupäivinä.

Kiitos, tämän perusteella voisin päätellä et murehdin ihan turhaan. Mulle riittäis vajaakin työaika, kunhan pysyisin edes näissä tuloissa mitä nyt ollutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä harjoitteluhan siinä on ongelma, jos et omassa työssäsi pysty tekemään. 10 viikkoa taitaa olla. Sitä ei lomalla kuittaa.

Nyt on pila diakoneista, niin koeta puhua itsellesi joku osa-aikainen sijaisuus tai diakonia-avustajan pesti.

Vierailija
4/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös työkaveri teki päiväkodissa kokoaikaista työtä, joskus oli niitä päiviä, kun joutui ( tai pääsi :D) lähtemään jo puolilta päivin, kun oli lähiopintoja. Sitten juuri illat, viikonloput ja lomat käytti opiskeluihin. 

Vierailija
5/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onnea opiskelupaikasta. 

4

Vierailija
6/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän siis olen sosiopaatti-diaprojektori.

Hyvin on hommia riitttänyt, mutta minä olenkin erikoismies.

Vierailija
7/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä harjoitteluhan siinä on ongelma, jos et omassa työssäsi pysty tekemään. 10 viikkoa taitaa olla. Sitä ei lomalla kuittaa.

Nyt on pila diakoneista, niin koeta puhua itsellesi joku osa-aikainen sijaisuus tai diakonia-avustajan pesti.

Voikohan harkat tehdä palkallisena?

Vierailija
8/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja onnea opiskelupaikasta. 

4

Kiitos! 🤗🤗 Niin upeeta mutta nyt sitten stressaan kouluun päästyäni tulevia raha-asioita 😂 aina pitää stressata jotakin!

Vierailija
9/9 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän