Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piirteitä tai tapoja lapsellasi on, mitä sinulla itselläsi oli lapsena?

Vierailija
08.11.2006 |

Ja mitä tunteita ne herättävät?

Itse en voinut sietää lapsena sipulia. Nyt oma lapseni venkoilee sipulin edessä, niin huomaan natkuttavani hänelle samoin kuin äitini aikoinaan minulle. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan nykyisin perunamuusia, mutta suklaasta en pidä edelleenkään. Jännä, että lapsi on perinyt nämä ällötykset.

Vierailija
2/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en luopunut peukusta kuin vasta joskus 6v, toivottavasti poika vähän aiemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi, että minulla se alkoi 1 vuotiaana ja päättyi kun muutin 18 vuotiaana pois kotoa. Meiän poika ei suostu syöttämiseen, niistämiseen, pukemiseen... kaikki pitäisi tehdä ite ja ikää on 15 kk. Toisaalta hirveen kiva, kun lapsi haluaa tehdä ite ja on oma tahto. Toisaalta kamalan rankkaa, kun ei sillä vielä 10 kk pysynyt lusikkakaan kunnolla kädessä, mutta jos yritti auttaa jäi syöminen välistä ja tuli hirveät raivarit.

Vierailija
4/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän suhtautua sallivasti mutta olla tukena, välillä hermostun vaikka tiedän että pieni yrittää kyllä päästä tavoista eroon ja muistan ettei se ollut itsellekään helppoa

Vierailija
5/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ohjata ja rohkaista häntä eri asioissa, ettei hänestä tulisi aikuisenakin yhtä arkaa kuin minusta, mutta tuntuu, että se ei ole mikään opittu tapa vaan siinä luonteessa ja olemuksessa mitä ei niin vain kitketä pois. Herkkyys on toki hyväkin piirre, mutta ei hallitsevana piirteenä.

Vierailija
6/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on mielestäni aika kummallista. Minä luulin olleeni lukuihminen, koska olin hiljainen ja rauhallinen ja en tullut toimeen vilkkaiden lasten kanssa. Nyt omani on muuten vilkas, täynnä ideoita leikkeihin, erittäin sosiaalinen ja kaiken tämän lisäksi vielä lukee paljon kirjoja. Eli tuo lukeminen ei siis liittynytkään omaan hiljaisuuteeni, vaan me molemmat vain tykkäämme lukemisesta, vaikka muuten luonteemme ovat hyvin erilaiset.

Vierailija
7/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa: ymmärrän häntä. Ja se on kamalaa: tiedän mihin ongelmiin hän voi elämässään luonteensa vuoksi vielä törmätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan