Paras suihkugeeli?
Mikä olisi paras suihkugeeli? Mitä merkkejä tai purkkeja te käytätte? Mikä on teidän mielestänne paras ja miksi? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Kommentit (656)
En ymm,,rrä axen ja doven suosittelijoita
Dermosil mandariini. On tosin taidettu lopettaa ? Rakastin sitä raikasta tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Dermosil mandariini. On tosin taidettu lopettaa ? Rakastin sitä raikasta tuoksua.
Valmistaminen taidettiin lopettaa kn en ole itsekäään tuota nähnyt
Ostin joskus Berliinin lentokentältä suihkugeeliä joka oli tosi hyvää, mutta sitten sitä ei saanut mistään suomesta ja unohdin asian kokonaan. Nyt harmittaa että en ottanut sen purkin nimeä ylös.
Vierailija kirjoitti:
Zlatan
On jalkapalloilija
L'Occitanen geelit on mielestäni ollut ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Biothermin suihkugeeli ihan ehdoton.
Joku ihmetteli tuoksun merkitystä, niin ei kyllä meidän teinipoika ainakaan halua tuoksua ruusulle :D
Taitaa olla niitä poikia ;)
Vierailija kirjoitti:
Dove
Dove on just sitä tokmannin ja rustan alimmalla hyllyllä olevaa roskaa :D ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan mikä:
- on halpaa
- ei haise
- ei sisällä mitään ekstraa "tunnekokemusta" tuomassaTaidan olla epätyypillinen nainen tai sisälläni asuu pieni harmaa insinööri.
Itse en viitsi säästellä kosmetiikkatuotteiden hinnassa, koska laitan niitä suoraan iholleni. Mieluummin ostan laadukasta ja kallista kuin halpaa ja huonoa.
Lactoline, Yves Rocher suihkuvoide, ja La Roche-Posay Lipikar AP+ nyt talvella. Kesällä Shikai Yuzu suihkugeeli ja Korres Santorini Grape.
Käytän Neutral 0%. En tykkää turhista hajusteista, väri-ja lisäaineista. Eikä sotkeennu tuoksut, kun laitan hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan mikä:
- on halpaa
- ei haise
- ei sisällä mitään ekstraa "tunnekokemusta" tuomassaTaidan olla epätyypillinen nainen tai sisälläni asuu pieni harmaa insinööri.
Itse en viitsi säästellä kosmetiikkatuotteiden hinnassa, koska laitan niitä suoraan iholleni. Mieluummin ostan laadukasta ja kallista kuin halpaa ja huonoa.
Kuule se sun laadukas ja kallis ei todennäköisesti ole ollenkaan hyväksi ihollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan mikä:
- on halpaa
- ei haise
Kuule se sun laadukas ja kallis ei todennäköisesti ole ollenkaan hyväksi ihollesi.
Ei välttämättä, koska ei se hinta kuitenkaan takaa laatua. Mutta yleisesti jos tuote on kalliimpi ja joku merkkituote on se parempi kuin joku feikki kopio.
Vierailija kirjoitti:
Juuri laitoin tilaukseen miehelleni https://tinyurl.com/yc76jyc8 Dermosililta tätä suihkugeliä.
Itse olen käyttänyt näitä tuotteita jo vuosia. Kivoja erilaisia rasvoja ja pesuaineita. Luomiväreistä olen tykännyt myös. Levittyy hyvin ja hintaansa nähden pigmenttiä on kivasti. Toki vaihtelua tuotteiden välillä, mutta kaiken kaikkiaan ihan jees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus Dove ja Axe
Oksennan aina kun haistan doven tai axen junassa.
Osuva kommentti :D
Jos on halpaa niin sitten siinä on säästetty ja ainesosat on jotain radioaktiivista kiinalaista litkua!