Paras suihkugeeli?
Mikä olisi paras suihkugeeli? Mitä merkkejä tai purkkeja te käytätte? Mikä on teidän mielestänne paras ja miksi? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Kommentit (656)
Korresin Santorini grape (entinen santorini vine). Ihana tuoksu! Kokeilin tuotetta ensimmäisen kerran lomaillessani Santorinilla ja ehkä tähän yhdistyy varmaan sen matkan hyvä tunnelma ja ne maisemat. Luulen, että vaikka en olisi siellä käynytkään niin olisin kaikesta huolimatta ihastunut tähän tuoksuna.
Crueltyfree kirjoitti:
Eläinkokeettomia esim Baylis & Harding
Millä ne on sitten testattu jos ei eläimillä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan hajustamaton, joka ei jätä rasvaista ihoa.
En tykkää jos iho tuoksuu yhdelle, dödö toiselle, kosreusvoide kolmannelle, shampoo neljännelle ja hiustuotteet viidennelle.
Järkyttävä tuoksusekamelska.
Outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebamed on toiminut. Olen käyttänyt sitä iät ja ajat.
Ei ole mitään ankeampaa ja epäseksikkäämpää kuin Sebamed.
Ja kaiken lisäksi se ei edes tee mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt vuosia kaupasta ostettavia edullisia 4-litran nestesaippuakanistereita joista täytän aina pesuainepullon suihkuun. Hyvin on puhdasta tullut ja iho pysynyt hyvänä.
Tiedätkö että maksat vedestä ja palasaippua olisi ajanut saman asian?
Palasaippua tuntuu melko epähygieeniseltä. Samalla pulikalla hinkataan monen monta viikkoa ja pesujen väliset ajat se lillii lämpimässä saippuakupissa/idätysastiassa.
Ihme jos noista ei löydy jo täysin uusia mutanttibakteereita.
Saippuat ovat emäksisiä, joten ne eivät ole hyvä kasvualusta bakteereille, viruksille tai homeille. Palasaippuat ovat yleensä emäksisempiä kuin nestesaippuat. Matalamman pH:n nestesaippuoiden säilyvyyttä joudutaankin useimmiten parantamaan säilöntäaineilla.
Bakteerit kasvavat happamuudeltaan neutraalissa ympäristössä, jonka pH on 6-8. Palasaippuan pH on 9-10 eli se on emäksinen.
Saippua ei ole emäksisiä vaan happamia
PalmoLIVE