Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras suihkugeeli?

Vierailija
22.11.2022 |

Mikä olisi paras suihkugeeli? Mitä merkkejä tai purkkeja te käytätte? Mikä on teidän mielestänne paras ja miksi? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

Kommentit (656)

Vierailija
221/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aXE

Vierailija
222/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbull

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeettomia esim Baylis & Harding

Vierailija
224/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crueltyfree kirjoitti:

Eläinkokeettomia esim Baylis & Harding

Jos sitä ei ole eläinkokeiltu niin silloinhan se on kokeiltu ihmisillä??!? Kumpi on mielestäsi parempi

Vierailija
225/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalogica Conditioning Body Wash

Vierailija
226/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa

Vierailija
227/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia kaupasta ostettavia edullisia 4-litran nestesaippuakanistereita joista täytän aina pesuainepullon suihkuun. Hyvin on puhdasta tullut ja iho pysynyt hyvänä.

Vierailija
228/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOccitanelta saa laatua miehille ja naisille.

Vierailija
229/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt vuosia kaupasta ostettavia edullisia 4-litran nestesaippuakanistereita joista täytän aina pesuainepullon suihkuun. Hyvin on puhdasta tullut ja iho pysynyt hyvänä.

Tiedätkö että maksat vedestä ja palasaippua olisi ajanut saman asian?

Vierailija
230/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lux, botanicals freesia & tea tree oil

Vierailija
231/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kalliimmaksi tulisi moinen touhu. Näin pääsee edullisesti

Vierailija
232/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasaippua tuntuu melko epähygieeniseltä. Samalla pulikalla hinkataan monen monta viikkoa ja pesujen väliset ajat se lillii lämpimässä saippuakupissa/idätysastiassa.

Ihme jos noista ei löydy jo täysin uusia mutanttibakteereita.

Vierailija
233/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En kertakaikkiaan tajua koko ylettömästi brändättyjen kosmetiikkatuotteiden ideaa. Tuntuu ihan joltain aikuisten tuttipulloilta, joilla haetaan parempaa oloa omasta ulkonäöstä - täysin perustumatta mihinkään ja ilman mitään vaikutusta.

Vierailija
234/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasaippua tuntuu melko epähygieeniseltä. Samalla pulikalla hinkataan monen monta viikkoa ja pesujen väliset ajat se lillii lämpimässä saippuakupissa/idätysastiassa.

Saippuat ovat emäksisiä, joten ne eivät ole hyvä kasvualusta bakteereille, viruksille tai homeille. Palasaippuat ovat yleensä emäksisempiä kuin nestesaippuat. Matalamman pH:n nestesaippuoiden säilyvyyttä joudutaankin useimmiten parantamaan säilöntäaineilla.

Bakteerit kasvavat happamuudeltaan neutraalissa ympäristössä, jonka pH on 6-8. Palasaippuan pH on 9-10 eli se on emäksinen.

Vierailija
235/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saippuat ovat emäksisiä, joten ne eivät ole hyvä kasvualusta bakteereille, viruksille tai homeille. Palasaippuat ovat yleensä emäksisempiä kuin nestesaippuat. Matalamman pH:n nestesaippuoiden säilyvyyttä joudutaankin useimmiten parantamaan säilöntäaineilla.

Bakteerit kasvavat happamuudeltaan neutraalissa ympäristössä, jonka pH on 6-8. Palasaippuan pH on 9-10 eli se on emäksinen.

Palasaippuat kyllä kerää likaa ja bakteereja.. Siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
236/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasaippuat kyllä kerää likaa ja bakteereja.. Siitä ei pääse mihinkään.

Esimerkiksi toimin itse siivousfirmassa töissä. Siellä tehdään emäksisiä pesuaineliuoksia pulloihin joita käytetään päivittäin. Muutama viikko on se raja jolloin aine säilyy hygienisena. Sen jälkeen ei enää sovellu siivoukseen. Nämä siis suljetuissa pulloissa. Pala-saippuat on vielä näkösällä alttiina jatkuvasti ympäröivälle ilmalle.

Vierailija
237/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisley Eau de Campagne on fantastinen. Ja kallis. Tätä geeliä kun joskus löytyisi alessa mutten ole koskaan nähnyt

Vierailija
238/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, mitä mä olen käyttänyt:

https://www.aesop.com/dk/p/body-hand/geranium-leaf-range/geranium-leaf-…

On vaan sen verran kallis, ettei jokapäiväiseen käyttöön raski ostaa ilman eurojackpotin päävoittoa😆

Vierailija
239/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En kertakaikkiaan tajua koko ylettömästi brändättyjen kosmetiikkatuotteiden ideaa. Tuntuu ihan joltain aikuisten tuttipulloilta, joilla haetaan parempaa oloa omasta ulkonäöstä - täysin perustumatta mihinkään ja ilman mitään vaikutusta.

Viinistä ostat aina halvimman, viini kuin viini. T-paita jos valkoinen tarvitaan niin sama mitä materiaalia ja mistä, ostat 5-packin. Lidlistä punaisia oluita aina, miksi maksaa enempää? Seinämaalia taloon, ostat sitä mitä saa suurimman saavin ja halvimmalla, mitä sitten jos talo on pinkki, ihan saman asian se maali ajaa eli suojaa seinälautoja!

Vierailija
240/656 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmolive

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi