Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö TTK valjastaa politiikan tekoon? Demarinaiset,mautonta.

Vierailija
22.11.2022 |

Kyllä on lujassa suosion kalastelu kevään vaalien alla, kun demarinaiset tulivat istumaan sunnuntain lähetykseen. Naurattaa ellei hieman itkettäisi. Mautonta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin kuka tätä kaikkea ns ostaa, mutta jokin aikaa kävin ravintolassa syömässä ja jäin kuuntelemaan naapuri pöydän keskustelua, enkä enää ihmettele yhtään. Nyt tiedän miltä nsvähemmistöstä tuntuu, sillä on olen itse vähemmistöä. Millainen kansa, sellaiset päättäjät.

Vierailija
2/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettiin näille ns. tanssin ystäville isännän kanssa kotisohvalla. Seuraavaksi Demlanaiset

Nähdään B B- katsomossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä Harakkakin?

Vierailija
4/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan nostanut kannatusta

Vierailija
5/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä Harakkakin?k

Kukkona ...lla.

Vierailija
6/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näkyvyyden hankkiminen alkaa olla kuin jenkkiläisissä mainonnan oppikirjoissa. Tyhmä kansa uskoo, että näyttäytyminen kertoo osaamisesta. Heh.

Vierailija
7/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä ettei meidän ihanaa Riikkaa ja Jussia kukaan pyydä mihinkään? Jussi voisi ottaa kaikki lapset, äpä rät tietysti myös, mukaansa, olisihan se hienoa. Ja molemmat vaimot, hillan ja sen toisen.

Kyllä minä ainakin katsoisin selkasen ohjelman.

Vierailija
8/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä ettei meidän ihanaa Riikkaa ja Jussia kukaan pyydä mihinkään? Jussi voisi ottaa kaikki lapset, äpä rät tietysti myös, mukaansa, olisihan se hienoa. Ja molemmat vaimot, hillan ja sen toisen.

No älä, kyllä orpokin olisi mukavaa nähdä, hänelle voi laittaa korokkeen penkille niin erottuu sit yleisön joukosta.

Vierailija
9/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopas muuta, olisi kerrankin kunnolliset katsojat.

Vierailija
10/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
11/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä nyt oli koko ttk historiassa ensimmäiset ja ainoat poliitikot katsomossa?

Jotenkin muistelisin että osallistujinakin on ollut esim. kansanedustajia.

Vierailija
12/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei ole pyydetty? Mistä tiedät, kuka Marinin ja Halosen "pyysi" ohjelmaan? Ettei vaan olisi ollut kampanjatoimiston oma aloite?

Nythän Marin on esiintynyt Maikkarilla lyhyen ajan sisällä Veitolan ja Nordmanin ohjelmissa TTK-näyttäytymisen lisäksi. Ja pääsy ip-lehtien otsikoihin on ollut taattu ja sitähän tässä on kaiketi haettukin.

Vierailija
13/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä nyt oli koko ttk historiassa ensimmäiset ja ainoat poliitikot katsomossa?

Nyt puhutaan pääministeristä ja entisestä presidentistä.

Vierailija
14/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista mainosta.. Telkkariaika on kallista.

Vierailija
15/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajien ei todellakaan luulisi ehtivän ko. tanssikisaan ainakaan istuntokaudella, mutta ilmeisesti sitä aikaa tuntuu löytyvän kaikkeen, mitä itse haluaa.

Vierailija
16/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei ole pyydetty? Mistä tiedät, kuka Marinin ja Halosen "pyysi" ohjelmaan? Ettei vaan olisi ollut kampanjatoimiston oma aloite?

Nythän Marin on esiintynyt Maikkarilla lyhyen ajan sisällä Veitolan ja Nordmanin ohjelmissa TTK-näyttäytymisen lisäksi. Ja pääsy ip-lehtien otsikoihin on ollut taattu ja sitähän tässä on kaiketi haettukin.

No siitä, että riemusta kiljuen menisivät, jos pyydettäisiin. Vain täysin tollo poliitikko ei käytä ilmaista näkyvyyttä jos sitä tarjotaan.

Tosin tuo määrite täysin tollo kyllä kuvaa huorukkapukkelojussia ja Riikkaa erittäin hyvin.

Vierailija
17/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauppaan ei kerkiä 🙄. Paitsi keväämmällä käydään kättelemässä eläkeläiset prisman aulassa.

Vierailija
18/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista mainosta.. Telkkariaika on kallista.

Harmittaahan se niitä poliitikkoja, jotka eivät päässeet itse esille eikä kukaan toimittaja niitä haastatellut ja kuvannut.

Vierailija
19/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka haluaa Jussin kuvottavaa naamaa katella ja kullauttelua kuunnella? Niinpä niin, ei kukaan. Jussi kiertää hämyisisä kapakoita kaljaa kiskoen ja naisia naurattaen, ja tietysti lapsia maailmaan naija napsautellen. Siinä sitä on jussukalle tarpeeksi.

Vierailija
20/25 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka haluaa Jussin kuvottavaa naamaa katella ja kullauttelua kuunnella? Niinpä niin, ei kukaan. Jussi kiertää hämyisisä kapakoita kaljaa kiskoen ja naisia naurattaen, ja tietysti lapsia maailmaan naija napsautellen. Siinä sitä on jussukalle tarpeeksi.

Jeps.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän