Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit tänään töiden jälkeen?

Vierailija
21.11.2022 |

Mä aloitan.
Ruuan syötyämme menimme pulkkamäkeen. Mies vei siitä isomman harrastukseen ja me pienemmän kanssa tulimme sisälle leikkimään. Kuuntelimme Peltsiä YLE puheelta ja kokosimme dubloja. Iltapalalla sotkettiin, syötiin, sitten pikasuihku ja kohta unten maille. Mitäs siellä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sotkitte iltapalalla?

Vierailija
2/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koiran lenkillä tuiskussa. Sieltä palattua se sai ruoan ja minä menin sohvalle lukemaan dekkaria. Nukahdin. Käytin herättyäni jälleen koiran lenkillä, tosin lyhyemmällä. Kohta pitäisi lämmittää päivällistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille menin suoraan töistä

Vierailija
4/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sohvalla ja katsoin telkkaria ja räpläsin puhelinta.

Vierailija
5/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille ja salille ja suihkuun ja syömään

Vierailija
6/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä,ei lasia,ei perhettä.Olin ilmasessa jumpassa aamulla.Kotia valmiaterialle. Huilen hiukan ja ulos kävelee 3h. Nautien lumisatesta. Tv katsonut.Tiskit tiskaamatta ja kello 21 menen kytää Arman JIm kanavalta.Sen jälkeen nukumaan.Sinä se oli päiväni.Huomenna uusikis ..

Vierailija
7/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelyllä ja tulin kaupan kautta kotiin tekemään ruokaa. Sitten söin ja katsoin telkkaria.

Vierailija
8/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin aikuisen lapseni kanssa hänen viime reissulta jolta kotiutui yöllä ja sitten lähdin käymään kirjastossa kävelemällä. Lainasin varaamani neulontakirjan ja muutaman matkaoppaan sekä yhden dekkarin. Sitten tulin kotiin, paistoin falleroita ja söin ne tahinidipin kanssa. Katsoin Emmerdalen ja sen jälkeen toisella silmällä jalkapalloa + kännykällä netissä surffailua. Sitten tulin tähän läppärille ja katson samalla uutisia Ylestä. Kohta naamapesulle, yökkärit päälle ja nukkumaan.

Vierailija
9/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin postissa hakemassa paketin, käärittiin pyykkejä, syötiin päivällinen, pelasin lapsen kanssa dominoa ja vein toisen lapsen treeneihin, sillä välin kävin lenkillä ja ostin töihin sisäkengät. Kotiin palattua suihku, iltasatu lapselle ja oma iltapala.

Vierailija
10/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lumitöitä ja ruokin koirat & päästin pihalle.

Punaviiniglögiä & Suomen Kaunein Koti maraton nyt.

Pyykkikone & astianpesukone laulaa.

Vierailija
11/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain rokotuksen ja talvirenkaat. Kävin kaupassa. Huilailin, siivosin.

Vierailija
12/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin vaimon heti eteisen matolle ja tein sen, mitä vain mies voi.

Vierailija
13/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kaljaa ja juon edelleen

Vierailija
14/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, miten kukaan jaksaa työpäivän jälkeen yhtään mitään. Mä en jaksa kuin pakolliset eli kotihommat ja lapselle ruokaa. T. Väsynyt yh-mutsi

Vierailija
15/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin, nukuin, surffasin netissä, luin kirjaa, kävin lenkillä.

Vierailija
16/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 8€ draught oluelle lähimpään pubiin sitten palasin vuokra kämppääni ja laskeskelin miten pärjään loppukuun 550€ rahalla

Vierailija
17/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ripsihuollossa ja tulin kaupan kautta kotiin. Käytin koiran lenkillä ja koiralle ruoka. Kohta teen itselleni ruokaa, avasin viinin ja laitoin kynttilät palamaan. Myöhemmin syön, katson telkkarista jotain ja menen nukkumaan.

Vierailija
18/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, miten kukaan jaksaa työpäivän jälkeen yhtään mitään. Mä en jaksa kuin pakolliset eli kotihommat ja lapselle ruokaa. T. Väsynyt yh-mutsi

Jos pakottaa itsensä pihalle, kirjastoreissulle tai vaikka uimaan tenavan kanssa niin siinä voi jopa piristyä

Vierailija
19/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lapsen neuvolassa, tehtiin ruoka ja syötiin, iltalenkki lapsen kanssa, sauna, iltapala ja kohta nukkumaan. Pyykinpesua ja takan lämmitystä myös tehty.

Vierailija
20/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sotkitte iltapalalla?

Perheessä kun on taapero, joka haluaa tehdä ITE niin on vaikeeta syödä jugurttia ilman että sitä olis kohta hiuksissa ja pöydällä ja vähän lattiallakin.. Tosin ton taaperonkin pöytätavoissa olis parannettavaa.. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan