Tiedättekö ihmistyypin joka on jostain syytä käsittämättömän raskasta seuraa?
Kommentit (30)
Ei se itse ihminen ole aina raskasta vaan oma reagointi tuohon ihmiseen. Kannattaa vatvoa vuorovaikutusta jos haluaa selvyyden. Tai sitten jättää koko ihminen.
En.
Mulla ei ole tapana hengata tyyppien kanssa joiden seurassa en viihdy ja syyllistää heitä siitä etten viihdy.
Eihän kukaan ole sellainen. Ihmiset ovat aina iloisia, epäitsekkäitä ja palvelualttiita. Suorastaan erinomaista seuraa! :)
Ihmiset ovat erilaisia, joten tuntevat kaiketi erilaiset ihmiset raskaiksi. Minulla on yksi työkaveri, jota entinen pomomme nimitti narsistiksi. Tuskin se narsisti on, mutta kaikin puolin hankala.
Yrittää käskyttää muita ja tehdä asioita eri tavoin kuin muut. Kun muut eivät lähde asiaan mukaan, heittäytyy marttyyriksi. Muutenkin saattaa muuttaa mielensä silmänräpäyksessä.
Vaan hänhän ei ole minun kaverini, vaan hänen kanssaan täytyy olla tekemisissä pakon edessä töissä. Kaikki työkaverini ovat tismalleen samaa mieltä, muttemme viitsi häntä oikein kovistellakaan.
Joo. Ihan kuin olis nielaissut levysoittimen neulan neulan neulan neulan neulan...
Tiedän, perussuomalaiset. Niistä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ovat kateellisia, ilkeitä, sivistymättömiä, tyhmiä, ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, perussuomalaiset. Niistä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ovat kateellisia, ilkeitä, sivistymättömiä, tyhmiä, ihan kaikki.
Kulunutta ilmaisua käyttääkseni veit sanat suustani. En suostu olemaan henkilökohtaisesti tekemisissä yhdenkään persun kanssa, mutta on rakasta kun ne ovat pilanneet kaikki kivat kotikaupunkini keskustelupalstat. Aivotonta jankkaamista asioista, joista eivät valitettavasti ymmärrä yhtään mitään, perusteluina linkit huuhaatietoon. Ja kirjoitustaito heillä on imbesillin luokkaa.
Huh, huh!
Muistan erään sosiopatia diagnoosin saaneen henkilön seuran olleen erittäin rasittavaa ja kuluttavaa. Hän ei kuunnellut ollenkaan mitä toinen keskustelun osapuoli hänelle sanoi vaan puhui päälle ja keskeytti lauseet vihamielisesti kesken tai ei todella edes kuunnellut ollenkaan, vaan oli täysin uppoutunut omiin ajatuksiinsa. Luuli kaikessa olevan jokin vihamielinen piilomerkitys/vittuilu häntä kohtaan, eli normaali keskustelu oli mahdotonta. Käänsi kaiken negatitiiviseksi. Enää ei ole välejä. Kannattaa vähän tarkkailla sitä millainen joku on, jos jostain ihmisestä tulee todella kummallinen ja huono olo niin miksi pitää välejä.
Tiedän ihmistyypin. Kaikki on jatkuvasti vain huonosti. Tyypin whasappissakin lukee näin "kaikki muu vastustaa, mutta saha puoltaa". Eli ei kykene näkemään mitään positiivista elämässä. Sitä synkkyyttä ei vaan jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä perussuomalaiset nyt kanssasi samassa huoneessa?
Vierailija kirjoitti:
En.
Mulla ei ole tapana hengata tyyppien kanssa joiden seurassa en viihdy ja syyllistää heitä siitä etten viihdy.
Aina ei seuraa voi valita. Esim työelämässä joutuu tulemaan toimeen kaikkien kanssa vaikkei aina huvittaisi.
Jos joku on jostain syytä käsittämättömän raskasta seuraa, niin se "joku syy" saattaa olla esimerkiksi traumatisoituminen.
Joo, mm. pitkiä sepustuksia harrastavat kun he kertovat itsestään ja siitä mitä heille tapahtui ...... kaikki pyörii heidän ympärillään. Kääk. Kierrän nykyään kaukaa nämä tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostavan woken seura... EI KIITOS!
Tämä sakki on ihan oikeasti ahdistavaa seuraa. Kaikki on aivan helvetin vaikeaa ja outoa, kaikesta maristaan ja kitistään.
Sosiaalityöntekijät etenkin johtava.