Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurikyylä, kerro parhaimmat kyyläilyniksit

Vierailija
21.11.2022 |

Raotatko postiluukkua viiden aikaan aamulla ja höristät korvia, tunnet olevasi mestarietsivä? Adrenaliini nousee ja pöksyt kostuu.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kelan valokuitua ja erityisen kameran kyyläilyä varten. En kerro tarkempia speksejä koska en halua että harrastukseeni puututaan. Valokuitu on kuitenkin siinä mielessä veikeä että se sujahtaa näppärästi viemäristä tai tuuletusräppänästä.

Vietkö jonkun asuntoon kerän valokuitua ja kameran siinä mukana? Valehtelet että se on jouluvalo, mitä voi pitää asunnossaan. Kyllä metkut tiedetään.

Vierailija
22/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemasta moottorin kuunteluun tarkoitettu stetoskooppi. Ei mene niskat jumiin, kuten juomalasien kanssa kyylätessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä kuulis naapurit paremmin? Oisko mitään elektronisia välineitä kaupoissa? 

Vierailija
24/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi pääsin kyylätalosta eroon. Kaikki kuului ja vieressä asui aina kotona olevia kyylävanhuksia jotka varmaan päivitteli mun juttuja.

Jotka varmaan, heh. Luulet vaan, ite taisit kyylätä niitä.

Vierailija
25/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talonyhtiö on pieni ja kaikki osakkeen omistajat tunnemme toisemme. Vuokralaisista keskustellaan aina yhdessä meidän rappuparlamentin kanssa ja tiedän, että se on epäkohteliasta, mutta juoruilu vahvistaa meidän naapuruston suhteita. Näin vaihdamme hyödyllistä tietoa, mitä joku toinen naapuri on huomannut jostain vuokra-asujasta. Minä saatan myös kysyä vuokra-asujilta suoraan esim. käykö töissä ja mikä on ammatti vai ollaanko työttömänä. Viimeksi eräs vastasi kiltisti asiakysymyksiini ja sain näin hyödyllistä tietoa ammennettua.

Vierailija
26/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani naapurissa asuvan nuoren naisen siveellisyydestä. Seuraan keittiön ikkunasta milloin hänen miesystävänsä auto kaartaa pihaan. Siitä ei mene kauaa kun ulko-oven läpi kuuluu yhdynnän ääniä.

Seison siinä oven takana niin kuulen selvästi kuinka monta yhdyntää tällä kertaa suorittavat. Olen sanonut naiselle että jos tulee raskaaksi niin minulle voi tulla aina puhumaan. Niin hyviä naapureita ollaan.

Vierailija
27/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talonyhtiö on pieni ja kaikki osakkeen omistajat tunnemme toisemme. Vuokralaisista keskustellaan aina yhdessä meidän rappuparlamentin kanssa ja tiedän, että se on epäkohteliasta, mutta juoruilu vahvistaa meidän naapuruston suhteita. Näin vaihdamme hyödyllistä tietoa, mitä joku toinen naapuri on huomannut jostain vuokra-asujasta. Minä saatan myös kysyä vuokra-asujilta suoraan esim. käykö töissä ja mikä on ammatti vai ollaanko työttömänä. Viimeksi eräs vastasi kiltisti asiakysymyksiini ja sain näin hyödyllistä tietoa ammennettua.

Nostan hattua, toimitte taloyhtiön hyväksi ikäänkuin yhtenä rintamana. Vuokralaisia täytyy pitää silmällä, koskaan ei tiedä mitä saavat päähänsä.

Vierailija
28/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole kyylä kun naapurit eivät kiiinnosta mutta luulen että eräs naapuri harrastaa ainakin kuuntelua seinän lävitse ja sellaista juorupiirin ylläpitämistä yhtenä lenkkinä.

Kyylille on tärkeää oma juorupiiri, missä voi jakaa kuulemiaan asioita naapureista.

Vierailija
29/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasanteelle voi ripotella revittyjä palasia foliosta. Naapuri ei pääse hiipimään asuntoonsa huomaamatta.

Mestarikyylä tiputtelee soraa ilmastointikanavaan, rapisee alakerran asukkaiden kodeissa mukavasti.

Vierailija
30/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän yöllä naapurin oveen teipillä palan serpentiiniä niin näen onko hän lähtenyt aamulla töihin. Jos serpentiini on paikoillaan tiedän että saikuttaa taas ilman syytä. Kolme päivää saikutti viime viikollakin. Mikä on Suomen tulevaisuus kun nuori ihminen vain makaa kotona. Minä vaan kysyn.

Vierailija
31/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään naapurin tytsyn omasta ikkunastani ja kyttään kiikareilla sen persettä. Tisseissä ei ole katsomista, mutta perse on hyvä. Jos vaimo tulee kysymään sanon että bongaan tipuja. Välillä sen poikaystävä tulee käymään ja katson kun ne touhuilee.

Makke 51v

Vierailija
32/33 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa tehdään smuutiet ennen klo kahdeksaa, mistä olen tehnyt virallisen valituksen isännöitsijälle.

Hiljaisuus loppuu klo 7, saakelin urpo!

Vierailija
33/33 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavin kyylä ei kyylää itse vaan laittaa muut asialle. Muut kertoo mitä tapahtuu.