Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, saatko orgasmin pelkällä penetraatiolla?

Vierailija
21.11.2022 |

Saatko siis orgasmin emättimestä, ihan sillee että mies tai dildosi jyystää emätintäsi. Ilman, että klittaa erityisemmin stimuloidaan?
Onko orgasmin saaminen sillä tavalla työn ja tuskan takana vai tuleeko se kenties "helposti"?
Entä miltä se tuntuu, onko se jotenkin erilainen kuin klitoriksen nypykästä hieroen/nuollen/vibraten?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa naisten vastauksia ne ovat tosia.

Vierailija
42/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa naisten vastauksia ne ovat tosia.

Kumpien. Niiden jotka saa vai niiden jotka ei saa.

Kummatko valehtelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis enemmistöhän sanoo ettei ikinä ole saanut. Miten sen voi selittää niin, että juu kaikki saavat. Vain muutamahan kertoo saaneensa , ja kukaan ei sanonut että aina saa.

Tämähän on myös tutkittua tietoa. Mutta miehethän tietävät toki tämän(kin) asian paremmin.

Vierailija
44/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalun koko meinaa.

no tottakai sillä on väliä. ei klitoriksen sisäiset osat saa muuten hierontaa.

No mulla ei ole normi palstamiesten +20 cm kalua ja oma kumppani ainakin saa. Ehkä mä vaan sitten olenkin hyvä panomies.

Joo mulla on ainakin ne ns. klitoriksen sisäiset osat tuossa heti emättimen etuseinämässä, eli ei tarvitse olla pitkä penis hieroakseen sitä kohtaa - edestakainen liike siinä heti sisällä oikeastaan riittää.

Joillain on kuulemma pohjalla joku piste mistä saa orgasmin, itse en ole huomannut sellaista vaan päinvastoin pohjaan osuessa helposti sattuu.

Vierailija
45/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis enemmistöhän sanoo ettei ikinä ole saanut. Miten sen voi selittää niin, että juu kaikki saavat. Vain muutamahan kertoo saaneensa , ja kukaan ei sanonut että aina saa.

Tämähän on myös tutkittua tietoa. Mutta miehethän tietävät toki tämän(kin) asian paremmin.

Olet siis sitä mieltä, että ne jotka ei saa, niin ne nyt valehtelevat. Ja tarkoitan nyt tätä ketjua, enkä suinkaan sun tutkimuksiasi.

Ja miksi sun tarttee taas vetää "kaikki miehet kortti" esiin. Sulla on kyllä päässäsi jatkuva 404 koodi päällä.

Vierailija
46/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalun koko meinaa.

No mulla ei ole normi palstamiesten +20 cm kalua ja oma kumppani ainakin saa. Ehkä mä vaan sitten olenkin hyvä panomies.

Joo mulla on ainakin ne ns. klitoriksen sisäiset osat tuossa heti emättimen etuseinämässä, eli ei tarvitse olla pitkä penis hieroakseen sitä kohtaa - edestakainen liike siinä heti sisällä oikeastaan riittää.

Joillain on kuulemma pohjalla joku piste mistä saa orgasmin, itse en ole huomannut sellaista vaan päinvastoin pohjaan osuessa helposti sattuu.

Tiedän tämän, koska riittää kun käytän kalustani viittä ekaa senttiä ja saan naisen laukeamaan silläkin. Ehkä mä vaan sit osaan homman.

Ja joo, normi kalullakin voi satuttaa naista. Varsinkin takaapäin pantaessa. Toisilla lienee sitten erilainen anatomia, jos 12" voi tuupata voimalla pohjaan.

47/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, ettet saa orgasmia yhdynnässä:(

Vierailija
48/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, ettet saa orgasmia yhdynnässä:(

Niin on hänkin. Vihainen oikeastaan.

Vierailija
49/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso saa pelkällä penetraatiollakin. Mut voimakkaamman ja parikin orkkua jos lämmitelty.

Vierailija
50/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä orgasmia penetraatiossa. Ei tunnu missään.

Vierailija
51/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut orgasmia pelkällä penetraatiolla. Joskus kyllä ns. pelkässä yhdynnässä, jos klitoris hankaa miestä vasten (lähärissä tai ratsastaessa). Yleensä koskettelen itse samalla klitorista, takaapäin mahallaan on suosikkini, uskoisin, että penis osuu g-pisteeseen. Olisihan se tavallaan näppärämpää, jos saisi helpommin, mutta meillä on kaikkineen ihana seksielämä 20v jälkeenkin, joten varsin onnellinen olen.

Vierailija
52/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. En tarvitse kosketusta klittaan, mutta voi olla plussaa silti. Nykyinen mieheni on maailman paras panija. Toivottavasti seksielämämme säilyy tällaisena hamaan päivien päättymiseen saakka.

Vierailija
53/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ilmeisesti kommentti KH:n orgasmikateudesta osui maaliin, kun se poistettiin.

Vierailija
54/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin hetken kiihoiiumis tilasta.

Jos olen tosi kiimassa ja saan oikein kunnolla,esim kimpaa, useammalta mieheltä.

On takuu varmasti orkkukierteessä.

Vierailija
55/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa ellei klitorista samalla hyväillä, en koskaan.

Vierailija
56/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joopa joo. Kun ei kuulla naista niin ei, mitä mieltä on alapeukuilla tai millään.

Vierailija
57/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, mutta toistaiseksi vaan tietyssä asennossa, eli minä päällä ratsastamassa. Vielä parempi esimerkiksi sohvalla niin että mies istuu minä hänen sylissään, tuossa asennossa on paras kulma.

Vierailija
58/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan, mutta toistaiseksi vaan tietyssä asennossa, eli minä päällä ratsastamassa. Vielä parempi esimerkiksi sohvalla niin että mies istuu minä hänen sylissään, tuossa asennossa on paras kulma.

Molemmat vaimon lemppariasentoja, saanut noissa tuhansia  kertoja. 

Vierailija
59/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalun koko meinaa.

Itsellä on juuri tuo pohjalla oleva piste, tai oikeastaan se ei ole vain piste vaan kokonainen alua. Sen sijaan etuseinämässä ei ole erityistä herkkukohtaa vaikkakin tuntoa on kyllä koko emättimen pituudelta.

Vierailija
60/145 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalun koko meinaa.

Tiedän tämän, koska riittää kun käytän kalustani viittä ekaa senttiä ja saan naisen laukeamaan silläkin. Ehkä mä vaan sit osaan homman.

Ja joo, normi kalullakin voi satuttaa naista. Varsinkin takaapäin pantaessa. Toisilla lienee sitten erilainen anatomia, jos 12" voi tuupata voimalla pohjaan.

Taas mies kertoo, mistä nainen tykkää. Minä naisena en saisi tuollaisesta seksistä yhtään mitään. Ei todellakaan riitä, että vain 5 cm menee sisään. Panetus ei poistu ellei saa ihan pohjia myöten sitä kullia. Ei minua satua takaapäin naidessa. Ja todellakin voi tuupata voimalla pohjaan. Jos jostakin syystä sattuisi niin sitten pitäisi käyttää esim apuvälinettä joka säätelee penetraatiosyvyyttä. Kyse ei ole siis mistään erityisestä osaamisestasi vaan siitä, että sinulla on sattunut naisia, jotka tykkäävät emättimen alkupään hyväilystä. Itse tarvitsen pohjia myöten.