Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakkaushuijari saisi huijattua sinut ansaan??

Vierailija
21.11.2022 |

Minut saisi miehenä helposti ansaan juttelemalla mukavia ja kuuntelemalla asioitani.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antamalla jotain suurta ensin itse.

Riittääkö 20 senttiä?

Vierailija
42/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei koskaan pidä sanoa ei koskaan...

Jos olisin yksin ja jostain syystä sellaisessa kunnossa etten pystyisi poistumaan kotoa, voisin hyvin viihdyttää itseäni jollain lentäjäsankarilla.

Sillä pitäisi vaan olla tarpeeksi hyvät jutut, pelkkä iloveyousweetie ei riittäisi. Eli luultavasti ymmärtäisin juttelevani kusettajan kanssa, mutta jos se olis tarpeeksi viihteellinen niin voisi sitä jotain maksaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antamalla jotain suurta ensin itse.

Riittääkö 20 senttiä?

Haha, tää oli ihan hyvä

Vierailija
44/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla mulle oman jalkapallojoukkueen, esim Manu, Ajax, Real Madrid, Inter Milano, Lyon.

Vierailija
45/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei mitenkään enkä osaa kuvitella mitä sellainen vaatisi, koska olen tyytyväinen elämääni ja olen onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
46/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei mitenkään enkä osaa kuvitella mitä sellainen vaatisi, koska olen tyytyväinen elämääni ja olen onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
47/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi. Olen ruma kuin rullatuoli ja kukaan mies ei ole koskaan halunnut kanssani mitään. Olen ilmeisesti ruma myös luonteeltani:D eli haistaisin kusetuksen heti kun tyyppi olisi ystävällinen.

Vierailija
48/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. En koskaan lähettäisi rahaa tuntemattomalle, jos tässä siitä on kysymys.

Vierailija
49/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. En koskaan lähettäisi rahaa tuntemattomalle, jos tässä siitä on kysymys.

Tuttu näköjään saisi sitten helposti ansaan,

Vierailija
50/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, jos joskus vanhana sairastuisin tai olisin vuosikausia todella yksin, niin saattaisin olla huijattavissa.

En usko, että nuo huijatuksi tulleet ovat mitenkään syntyjään perusluonteeltaan tyhmempiä ihmisiä, vaan heikentynyt elämäntilanne saa aikaan sen, että ihminen on helpommin johdateltavissa. Kun elämässä menee riittävän pitkään riittävän huonosti, fiksullakin ihmisellä ajattelu sumenee.

Noissa huijauksissaha on ollut ihan naimisissa olevia ihmisiä. Ei kai silloin ole niin yksin tai heikentynyt elämäntilanne.

Myös moni on kouluttautunut ja hyvässä työpaikassa. Rahaa on monella säästössä, ensin alkuun antavat ne ja sitten kun loppuu niin tekevät vippejä.

Jos on hyvä koulutus, rahaa säästössä kymmeniä, jopa satoja tuhansia ja parisuhdekin olemassa niin miten silloin on niin heikoilla.

Köyhät, monet yksinäiset ja syrjäytyneet tai työttömät taas eivät joudu huijatuiksi juuri kun ovat heikoilla ja ei ole antaa rahaa.

Minun käsitykseni mukaan nämä huijatut ovat monet ihan hyvässä elämäntilanteessa.

Vierailija
51/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saisi, kun ei ole mitä antaa.

Tutullekaan en antaisi suuria summia vaikka olisi. Toki voisin noin sata euroa korkeintaan lainata jos olisi todellinen tarve.

Mutta se tarve ei perustuisi minun kehumiseeni tai lupailemalla mennä naimisiin tms. DDD

Vierailija
52/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymällä pohjanmaalla asuvana maajussina.

Vierailija
53/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty ihan USA n lipun ja asepuvun kanssa usein. No vastaan ystävällisesti että lähetäppä livekuvapätkä itsestäsi ja aina on ollut kiire ettei ehdi :D! Siihen on hyytynyt. Naiset siis yrittävät kanssa, samaa, esiintyen ehkä mol sukupuolina jo.

Vierailija
54/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään helposti? Missä noin lukee?

Sä et ainakaan saisi ketään huijattua, kun et osaa itse edes lukea ja vetelet aivan typeriä johtopäätöksiä :D. Näköjään sinua ei ole liian älyllä pilattu.

Vierailija
55/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin köyhä, ettei ole rahaa lahjoitettavaksi.

Vierailija
56/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin +50-vuotias nainen, niin netistä kopioitu komean amerikkalaisen leskiupseerin profiilikuva, muutama kehu ja joku sopivasti höystetty nyyhkytarina saisivat luonnollisesti minut siirtämään koko omaisuuteni Nigeriaan.

Eerhhheei. Pitäisi livenä nähdä ja kynttiläillallinen ja liehitellä ja p a n n a taju kankaalle. Siitä ilosta voisin maksaakin, muuten en 💋

Vierailija
57/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yritetty ihan USA n lipun ja asepuvun kanssa usein. No vastaan ystävällisesti että lähetäppä livekuvapätkä itsestäsi ja aina on ollut kiire ettei ehdi :D! Siihen on hyytynyt. Naiset siis yrittävät kanssa, samaa, esiintyen ehkä mol sukupuolina jo.

On yritetty minuakin, ig:ssä ja fb:ssä. Asepuvussa ja ilman. Eikä ole edes ollut omia kuvia.

Olisi tehnyt mieli alkaa itse jallittamaan, kusettamaan ja vedättämään- ihan huvin vuoksi ja katsoa, että miten kauan yrittävät, mutta enpä jaksanut. Pitäiskö tehdä feikkiprofiili ja alkaa kokeilemaan?🤣

Vierailija
58/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saisi helposti jos nyt oikeasti rakkaudesta puhutaan. Sänkyyn voi saada kahden tai yli promillen humalassa.

Vierailija
59/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet antaa rahaa kun on nuori kaunis nainen, joka antaa ymmärtää. Tissivako ja huulet törröllä.

Vierailija
60/61 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne halua minua ansaan, kun minulla ei ole yhtään rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi