Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakkaushuijari saisi huijattua sinut ansaan??

Vierailija
21.11.2022 |

Minut saisi miehenä helposti ansaan juttelemalla mukavia ja kuuntelemalla asioitani.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin sitä lähettämään heti paljon rahaa ja ennenkuin rahat tililläni menisin ostamaan kalliin mersun. Joutuisin palauttamaan sen josta tulisi tappiota.

Vierailija
22/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen joka koittaa saada rahaa? Ei mitenkään koska olen köyhä ja pihi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittamalla pari asuntoa Ullanlinnasta tai talon Kaskisaaresta, jokusen auton ja ainakin puolen millin sijoutussalkun. Edellytän myös lahjaveron rahoittamista.

Vierailija
24/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla suoraan, että himoitsee vain rahojani. T. Aseksuaali

Vierailija
25/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoittamalla pari asuntoa Ullanlinnasta tai talon Kaskisaaresta, jokusen auton ja ainakin puolen millin sijoutussalkun. Edellytän myös lahjaveron rahoittamista.

Se lahjavero jäisi minua mietityttämään maksoiko oikeasti eli en ottaisi vastaan mitään noin kallista jos riski että saan kuitenkin jonkin laskus.

Vierailija
26/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Haistan palaneen käryn aina kun nainen lähestyy.

Vierailija
27/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, valitettavasti. Kyyninen luonteeni ja se, etten luota keneenkään, pitävät siitä huolen.

Vierailija
28/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran pihi ja järkevä tavis että ainakaan netissä minua ei pystyisi huijaamaan paskapuheilla. Ja mitkään lipevät pelurit ei kiinnosta oikeassa elämässä. Joten ihan tavismies voisi huijata minua mutta tuskin antaisin rahaa kuitenkaan kenellekään.

Vierailija
29/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyynistä ihmistä on vaikea huijata. Mutta kaikki ovat varmaan sitä mieltä, ettei heitä voi huijata. Kummasti usea silti lankeaa imarteluun.

Vierailija
30/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä aio kenellekään kertoa. Itse siitä pitää ottaa selvää.

Vierailija
31/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mitenkään, ei ole rahaa mitä huijata. Olen rutiköyhä.

Vaikka olisikin, niin en voi kuvitella mitään tlannetta, että lähettäisin rahaa tuntemattomalle ihmiselle johonkin huitsin nevadaan.

Jos lupailisi mennä kanssani naimisiin niin joko nauraisin tai ajattelisin, että mies on hullu. Kukaan ei mene naimisiin täysin tuntemattoman ihmisen kanssa kertaakaan näkemättä tai puhumatta hänen kanssaan.

Paitsi tv-ohjelmassa, mutta en ole menossa siihenkään.

Kehumiset ja muu plaa plaa ei tehoaisi sen enempää, päinvastoin.

.

Vierailija
32/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettihuijaus ei helposti onnistu, muutamia yrityksiä on tullut.

Mutta minua voitaisiin ehkä huijata niin, että tulee tekemään tilattua remonttia ja sen yhteydessä hivuttautuu elämääni, laskuttaa perusteettomasti jne. Tai toinen voisi olla headhunter, joka ottaa yhteyttä ammatillisesti kiinnostavan projektin tiimoilta ja huijaisi minulle kuuluvia palkkasaatavia tms.

Molemmissa tapauksissa tarvittaisiin kuitenkin jonkinlainen reaalielämän kontakti ennen rahan siirtämistä ja miehet todennäköisesti olisivat myös jäljitettävissä.

Vierailija
33/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus jutuilla, eli kukilla, lahjoilla, huomioimisella, tarjoamalla ravintolaillallisen, intohimoisessa suutelulla ja koskettelulla. Tuntematon rakkaus huijari ei tosin kelpaisi, vaan ihan oma mies.

Vierailija
34/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos joskus vanhana sairastuisin tai olisin vuosikausia todella yksin, niin saattaisin olla huijattavissa.

En usko, että nuo huijatuksi tulleet ovat mitenkään syntyjään perusluonteeltaan tyhmempiä ihmisiä, vaan heikentynyt elämäntilanne saa aikaan sen, että ihminen on helpommin johdateltavissa. Kun elämässä menee riittävän pitkään riittävän huonosti, fiksullakin ihmisellä ajattelu sumenee.

Vierailija
35/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin +50-vuotias nainen, niin netistä kopioitu komean amerikkalaisen leskiupseerin profiilikuva, muutama kehu ja joku sopivasti höystetty nyyhkytarina saisivat luonnollisesti minut siirtämään koko omaisuuteni Nigeriaan.

Minä olen 57, eikä tuo pidä paikkaansa. Muuten voisin lirkutukset uskoa, mutta rahan mainitseminen soittaisi niin heleitä varoituskelloja, että sitten tulisi stoppi.

Ja jos niissä valokuvissa olisi ollut leveä hymy täydellisen vitivalkoisen hammasrivin välkehtiessä, niin ei olisi päässyt edes lirkutusvaiheeseen. Olen nimittäin aina pitänyt paljon hymyileviä, hammaskalustoaan ahkerasti vilauttelevia ihmisiä epäluotettavina. Huijareita ja helppoheikkejä kaikki tyynni. Enkä tuolla asenteella nyt kovin paljon ole huijatuksi kerinnyt tulemaan.

Vierailija
36/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensinnäkin pohjamutia myöten kyynikko ja toisekseen varattu, eli ei onnistuisi kyllä millään keinolla minun huijaaminen. 

Vierailija
37/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on Suomen rakkaushuijari. Kaikki selitykset menee läpi kun rahoja pyydetään.

Vierailija
38/61 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä mitenkään.

Vaikutat upean suomalaiselta rehelliseltä naiselta.

Tuntuu heti että meissä on paljon samalaista.

Itse olen ollut sinkkuna 3 vuotta. Menetin vaimoni auto-onnettomuudessa. Nyt tuntuu että olen jo suruni surrut ja on aika mennä eteenpäin.  Uskon että vaimoni olisi halunnut myös niin.

Olisi mahtavaa tutustua paremmin ja vaihtaa ajatuksia.

Minulla on tällä hetkellä talo Suomessa, sekä Italiassa.  Talvisin olen melko paljon Italian asunnolla, mutta tykkään myös Suomen talvesta. 

Olisi mahtavaa jos tulisit joskus käymään kylässä. Voisin esitellä sinulle Italialaista kulttuuria ja voisimme käydä tutustumassa vaikka sardinian liidunvalkoisiin hiekkarantoihin.

Olisi niin paljon asioita, mitä olisi paljon hienompaa jakaa toisen kanssa, kuin yksin.

Mitä sanoisit? 

Vierailija
39/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ensinnäkin pohjamutia myöten kyynikko ja toisekseen varattu, eli ei onnistuisi kyllä millään keinolla minun huijaaminen. 

Kreikkalainen adonis viikunan lehti ainoana vaatteena. Ehkäpä mieli muuttuisi ja rahahanat aukeaisi. Varmaan sakset myös.

Vierailija
40/61 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla jotain suurta ensin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme