Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjassamme kosmetiikan hutiostokset

Vierailija
21.11.2022 |

En yleensä sorru heräteostoksiin. No, nyt sitten sorruin ja hutiin meni. Ostin Citymarketista tarjouksesta O'Lorealin "Midnight Serum" -nimisen tehotuotteen suurin odotuksin. Testeriä ei ollut käytössä. Avasin purkin ja siinä on ihan kamala haju. Siis ei mikään tuoksu, vaan haisee samalta kuin joku 80-luvun miestendeodorantti. Tunkkainen ja vahva lemu, johon ei edes totu.

Ärsyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Orelin meikit voi olla ihan ok-hyviä mutta ihonhoitotuotteilta tuolta merkiltä en itse odottaisi ihmeitä enkä itse asiassa edes käyttäisi. 

Vierailija
2/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hienostunut mieto tuoksu voisi lisätä monen tuotteen menekkiä. Itse en haluaisi, että naamani haisee joltain Old Spicelta tai Tabac Originalilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L'Orelin meikit voi olla ihan ok-hyviä mutta ihonhoitotuotteilta tuolta merkiltä en itse odottaisi ihmeitä enkä itse asiassa edes käyttäisi. 

Jep. Tulipahan opittua. Tulee varmaan pehmeät kantapäät.

Vierailija
4/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOrealin tuotekehitys on kuitenkin aika edistynyttä ja myös halvempi markettikosmetiikan puoli pääsee hyötymään siitä yhtälailla kuin merkin kalliimmat brändit.

Harmi kuulla, että aloittajan tuotteessa oli kuitenkin huono tuoksumaailma, tuoksukomponentit taitavat olla kalleimmasta päästä ja siksi markettituotteiden tuoksut voivat olla vähän kehnoja. Ehkä jopa mieluummin tuoksuton tuote oudolta tuoksuvan sijaan.

Vierailija
5/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat hehkutetut ja mainostetut ripsivärit eivät omissa ripsissäni toimi. Ei siinä auta mikään muu kuin vain kokeilla ja etsiä sopivaa.

Vierailija
6/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin YR:n jalkavoiteen roskiin. Kerran käytin, mutta se haju oli kammottava ja löyhkäsi koko ajan nenään. Sukissa oli sama haju, onneksi hävisi parilla pesukerralla. Helosan on paljon parempi vaihtoehto jaloille.

Vierailija
7/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vain hajusteettomia tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme