Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyden aiheuttamat tunnelukot.

Vierailija
21.11.2022 |

Jos kahlitsevat ja mustasukkaiset kumppanit ovat aiheuttaneet vaikeutta uskaltaa tuntea ja luottaa uuteen ihmiseen parisuhde rintamalla kuinka olet onnistunut työstämään itseäsi asian suhteen tai miten kumppanina voisi auttaa. Olen saanut elämääni aivan ihanan ihmisen, mutta menneisyytensä vuoksi hänen on vaikea antaa tunteiden kehittyä ja kiintyä vaikka selvästi tykkää minusta. Haluaisin rakentaa luottamusta ja saada hänet näkemään, että asiat suhteessa voi olla toisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa helpottaa, kun huomaa, että omat menot on ok eikä tule mustasukkaista suuttumusta.

Vierailija
2/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa ja se, että et sitten mitenkään painosta siihen luottamukseen tms. Kyllä se tulee, kun annat tilaa ja näytät että omat menot/tunteet/kaverit/perhe/yms. on täysin normaaleja asioita eivätkä aiheuta mustasukkaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa ja se, että et sitten mitenkään painosta siihen luottamukseen tms. Kyllä se tulee, kun annat tilaa ja näytät että omat menot/tunteet/kaverit/perhe/yms. on täysin normaaleja asioita eivätkä aiheuta mustasukkaisuutta.

Tämä hyvä neuvo. Lisäksi on hyvä jakaa itsestään asioita ja näyttää omia tunteitaan vaikka toinen ei siihen vielä pystyisi.

Vierailija
4/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos se on alkoholiongelmainen tyyppi, jota yrität kannatella, jätä se. Ei tule muuttumaan.

Vierailija
5/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hän itse voi yksin muuttaa itsensä. On harhainen ajatus, että voisit rakastaa hänet ehjäksi.

Jos hän itse alkaa hartiavoimin työstää ongelmiaan ja näet kehitystä, voit jäädä rinnalle. Siltikin suhde tulee olemaan vaativa ja tulet jäämään vaille asioita. Oletko itse valmis tyytymään siihen? Ja jos, miksi? Hän ei myöskään osaa omien heikkouksiensa vuojsi tukea sinua, tuskin edes rakastaa aidosti.

Olin vuosi sitten samoissa ajatuksissa. Mies ei osoittanut aitoa kehityshalua työstää ongelmiaan enkä minä voi sivusta ohjelmoida häntä uudelleen. Suhde ja ero satutti paljon. Hän on ehtinyt sitten löytää muutaman muun pelastajaehdokkaan. Nytkin siellä joku armas enkeli istuu hänen vierellään ja antaa kaikkensa. Kirjaimellisesti. Ja tulee lähtemään itse rikottuna.

Vierailija
6/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vilisee red flageja. Nyt silmät auki ja tarkkana! Ylettömän ihana ihminen, jolla kuitenkin vaikea suhdetausta = sen verran älykäs manipuloija, että esittää hurmuria saadakseen toisen koukkuun. Hän on ollut yhtä ihana niille aiemmillekin.

Mitäs, jos kysyisit eksältä miten suhde hänen mielestään meni, saisit ehkä erilaisen tarinan.

Vierailija
7/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos se on alkoholiongelmainen tyyppi, jota yrität kannatella, jätä se. Ei tule muuttumaan.

Hänellä ei ole alkoholiongelmia tai muutenkaan elämänhallinnan. Näiden ongelmien kanssa en lähtisi painimaan ollenkaan.

Ap

Vierailija
8/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vilisee red flageja. Nyt silmät auki ja tarkkana! Ylettömän ihana ihminen, jolla kuitenkin vaikea suhdetausta = sen verran älykäs manipuloija, että esittää hurmuria saadakseen toisen koukkuun. Hän on ollut yhtä ihana niille aiemmillekin.

Mitäs, jos kysyisit eksältä miten suhde hänen mielestään meni, saisit ehkä erilaisen tarinan.

Hän ei ole käytökseltään hurmuri. Pikemminkin niukkasanainen kohteliaisuuksissaan. Välillä tarjoaa ruuat ravintolassa, mutta monesti maksetaan omamme.

Hänessä pidän siitä, että nauretaan samoille asioille, tykätään samanlaisesta ajanvietosta, ei tarvitse kokoajan olla menossa, mutta välillä kiva tehdä jotain arjesta poikkeavaa. Hän koskee minuun mukavalla tavalla ja pitää kainalossa vaikka ei haluaisi seksiäkään. Hänen energiansa sopii omani kanssa.

En usko hänen yrittävän myöskään saada minua loukkuun koska hän itse ennemminkin painii ongelman kanssa uskaltaako suhteeseen kunnolla lähteä. Yhteiset asumiset ym ovat pitkän matkan päässä.

En tiedä keitä hänen entiset seurustelukumppanit ovat. En ole kysynyt koska en sillä tiedolla tee mitään. En edes pitäisi sopivana ottaa yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen kyselläkseni entisestä kumppanista. Mielestäni varsin outoa olisi tuollainen. Erittäin epäkunnioittavaa myös enkä arvostaisi omalla kohdallanikaan tuollaista.

Ap

Vierailija
9/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hyvä neuvo. Lisäksi on hyvä jakaa itsestään asioita ja näyttää omia tunteitaan vaikka toinen ei siihen vielä pystyisi.

Näissä molemmissa hyvänoloisia neuvoja. Itsekin olen miettinyt sitä, että toisen on helpompi antaa omien tunteidensa tulla, kun huomaa, että häneen luotetaan eikä mitään ikävää seuraa omista menoistakaan.

Ap

Vierailija
11/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole käytökseltään hurmuri. Pikemminkin niukkasanainen kohteliaisuuksissaan. Välillä tarjoaa ruuat ravintolassa, mutta monesti maksetaan omamme.

Hänessä pidän siitä, että nauretaan samoille asioille, tykätään samanlaisesta ajanvietosta, ei tarvitse kokoajan olla menossa, mutta välillä kiva tehdä jotain arjesta poikkeavaa. Hän koskee minuun mukavalla tavalla ja pitää kainalossa vaikka ei haluaisi seksiäkään. Hänen energiansa sopii omani kanssa.

En usko hänen yrittävän myöskään saada minua loukkuun koska hän itse ennemminkin painii ongelman kanssa uskaltaako suhteeseen kunnolla lähteä. Yhteiset asumiset ym ovat pitkän matkan päässä.

En tiedä keitä hänen entiset seurustelukumppanit ovat. En ole kysynyt koska en sillä tiedolla tee mitään. En edes pitäisi sopivana ottaa yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen kyselläkseni entisestä kumppanista. Mielestäni varsin outoa olisi tuollainen. Erittäin epäkunnioittavaa myös enkä arvostaisi omalla kohdallanikaan tuollaista.

Ap

Näinhän se normaalissa suhteessa menee. Toivotaan nyt sitten vaan, että hän ei ole yksi kymmenestä, perustavalla tavalla luonnevikainen, koska silloin normaalit lainalaisuudet ja sopivuudet eivät enää päde.

Tunnetko hänen ystäviään? Millainen perhetausta? Onko vanhempien eroa, alkoholiongelmaa tms vai onko hyvä ja rakastava perhe?

Vierailija
12/12 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näinhän se normaalissa suhteessa menee. Toivotaan nyt sitten vaan, että hän ei ole yksi kymmenestä, perustavalla tavalla luonnevikainen, koska silloin normaalit lainalaisuudet ja sopivuudet eivät enää päde.

Tunnetko hänen ystäviään? Millainen perhetausta? Onko vanhempien eroa, alkoholiongelmaa tms vai onko hyvä ja rakastava perhe?

Tiedän ystävistä ja sukulaisista sen verran mitä hän on kertonut ja ystävät sekä läheiset tietävät minusta hänen kertomansa verran.

On vanhemmat eronnut, mutta kasvanut rakastavassa perheessä jossa ei ole ollut ongelmia vaan kaikilla edelleen hyvät välit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän