Naiset: Kuinka usein ostatte miehellenne kukkia?
Ostatteko leikkokukkia vai ruukkukukkia vai viherkasveja?
Minä ostan todella harvoin kukkia miehelleni, n. kerran 10 vuodessa.
Kommentit (19)
Ei naisen tarvitse miehelleen kukkia ostaa. Miehet eivät pidä kukista.
Olemme sopineet ettemme osta kukkia toisillemme.
Miehelleni en osta, sillä minulla ei ole miestä vaan vaimo. Ostamme toisillemme usein kukkia.
T. Nainen
Mies kasteli kukkia poissa ollessani. Kyselin Kliviasta joko kukkii, kun olin nuput nähnyt lähtiessäni. Nyt, kun palasin huomasin, että kukinta oli päättynyt. Kysyin mieheltä huomasiko tämä kukkia. Ei ollut huomannut ja kukka on korkealla pöydällä eli näkyy suoraan, jos yhtään katsoo tai kiinnostaa. Ei oikeastaan ole mahdollista olla näkemättä.
Vastaus kysymykseen: en milloinkaan.
En osta. Miksi kummassa ostaisin? Ei sekään ole koskaan ostanut minulle mitään.
Ostaako naiset ikinä miehille yhtään mitään?
Mieheni ei halua kukkia. Enkä itse leikkokukkia.
Vierailija kirjoitti:
Viherkasveja ostan suht usein, mieheni rakastaa viherkasveja, on hänen harrastuksensa. Löytyy laidasta laitaan kasveja taviksista tosi harvinaisiin värimuunnoksiin.
Kunnon Hemuli sulla siellä.
En osta koska kun ostin, mies sanoi että jaa, ostit itelles kukkia, kun tietää kuinka paljon minä niistä tykkään, ja hän ostaa aina mulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut paljonkin, kuten sanottu en itse ole vielä saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ostaa, paljon enemmän kuin miehet naisille, vaikka mies kieltäisi, niin naiset ostaa, esim. jouluna ja isänpäivänä.
Mieheni ei välitä kukista, ostaisin jos välittäisi. Minä puolestani rakastan kukkia ja saan niitä häneltä usein.
Teillä on näköjään aika huonoja parisuhteita. Meillä ostetaan silloin tällöin kukkia ja annetaan myös pieniä lahjoja. Ei rahallisesti mitään merkittäviä, ihan muutaman euron arvoisia, mutta lähinnä se periaate ja muistaminen.
Ja sitten samoissa kodeissa vielä valitetaan seksin puutteesta ynnä muusta? Mies ei huomio, nainen ei huomio, mies ei osallistu, yms...yms...
T: onnellinen konservatiivi.
Ostin ex-miehelle aiba juhlapäivä, hän ei ostanut koskaan minulle kukkia 20 vuoden aikana. Sama päti lahjoihin.
Ujutan viherkasveja miehen pöydälle, kun muualle ei enää mahdu. Lasketaanko?
Hänellä on syntymäpäivä huhtikuussa ja ostan silloin yleensä jonkin ruukkukukan parvekkeelle jossa molemmat tykkäämme juoda aamukahvit heti kun tarkenee.
Molemmat tavallaan tiedetään että ostan sen itselleni mutta kun se on miehelle lahjaksi ostettu hän kokee velvollisuudekseen huolehtia sen kastelusta ja tekee yleensä sen huolella
Viherkasveja ostan suht usein, mieheni rakastaa viherkasveja, on hänen harrastuksensa. Löytyy laidasta laitaan kasveja taviksista tosi harvinaisiin värimuunnoksiin.