Voiko nuori mies käydä yksin Plantagenissa?
Ajattelin että kyllähän sitä naiset katsovat pitkään jos nuori mies (tai minkä tahansa ikäinen mies) käy yksin Plantagenissa.
Ajattelevatko naiset siitä pelkkää negatiivista?
Tekisi kovasti mieli hankkia viherkasveja.
Kommentit (45)
Kaikki ajattelevat, että olet ihana ja huomaavainen tyyppi, joka on tullut ostamaan morsiamelleen viherkasvia synttärilahjaksi.
Ei kai, eikö se kielletä Suomen perustuslaissakin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viherkasveja, naiset tuntuvat arvostavan sitä.
Kukkatalossa on myös tullut juteltua naisten kanssa. Muualla ei koskaan, naiset kulkevat laput silmillä.
Kiva, että edes kukkatalossa pystyt juttelemaan äitisi kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajattelevat, että olet ihana ja huomaavainen tyyppi, joka on tullut ostamaan morsiamelleen viherkasvia synttärilahjaksi.
No mitä jos myyjä kysyy että tuleeko nämä lahjaksi naiselle (wink wink).
Sitten vastaat nolona muiden asiakkaiden kuullen että itselle tulee.
Oon tavannut vaimoni plantagenissa, joten voi käynti ainakin olla sinkkuuden lopun alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Siellä käy paljon miehiä, ainakin aiempien havaintojen mukaan.
He ovat siellä naisten kanssa, tai ostamassa kasvilahjoja naiselle.
Esitä että olet ostamassa kasvilahjoja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos myyjä kysyy että tuleeko nämä lahjaksi naiselle (wink wink).
Sitten vastaat nolona muiden asiakkaiden kuullen että itselle tulee.
Niin et voi tehdä. Sinun on pakko valehdella, että ostat kukan äidillesi, siskollesi, tädillesi tms. Muuten et saa ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, tietenkin voit käydä ihan rauhassa. 😊 Tietenkin sinkkumiehetkin haluaa kotiinsa jotain vihreää!
Mene ihmeessä. Kuulostaa söpöltä!
Otat ostoskärryn ja sitten vaeltelet tylsistyneen ja vähän eksyneen näköisenä kärryn kahvaan nojaillen. Samalla tietenkin tutkit kasveja, mutta ei liian innostuneena. Huomaamatta voit nostaa kiinnostavan kasvin kyytiin. Plantagen on täynnä tuon näköisiä miehiä. Niillä oletettavasti on tyttöystävä tai vaimo tai äiti jossain siellä hyllyjen väleissä, mutta ei kukaan tiedä kuka kuuluu kellekin! Kassajonossa voit soittaa hämypuhelun: "mä olen kohta kassalla, maksanko nämä pois vai ehditkö tulemaan? No, mä maksan. Tule sit perässä. Nähdään autolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Kyllä ap:lla on hyvä näkökulma tässä.
Itse olen käynyt Kampin Plantagenissa ostamassa viherkasveja, ja varmasti naiset ajattelivat siitä pelkkää negatiivista.
Näinhän se on. Kenelläkään naisella ei ole mitään muuta ajateltavaa kuin sinun kukkaostoksesi. Siellä se Tarja Halonenkin Tanssii tähtien kanssa yleisössä mietiskeli sitä, miten typerä pitää miehen olla, jos ostaa viherkasveja.
Jokaisen naisen katse siirtyy ap:hen ja he kaikki miettivät, siis MITÄ TUO MIES OIKEIN TEKEE KUKKAKAUPASSA?!?
Silloin auttaa, jos ap on kuin minä. En juuri kiinnitän huomiota kanssaihmisiin, vaan esim. Palntagenissa haen sopuhintaista kasvia mikä sopisi joko pihalleni tai kotiini. En huomioi tuijottaako joku minua tai ketä mutia kaupassa on.
Viisas nuori mies käy ostamassa kauniin viherkasvin. Sen jälkeen teet itse paperista kortin jonka värität värikynillä. Jos ei sillä tyttöystävän sydän ala sykkimään on maailmankirjat menneet sekaisin.
ps. Muista venytellä ennen lahjan antamista, ettei paikat revähdä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viherkasveja, naiset tuntuvat arvostavan sitä.
Kukkatalossa on myös tullut juteltua naisten kanssa. Muualla ei koskaan, naiset kulkevat laput silmillä.
Tiedätkö miksi monet naiset kulkevat ns. laput silmillä? Koska liiallinen huomion kiinnittäminen ympäristöön voi johtaa siihen, että tulee epämieluisia lähestymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, tietenkin voit käydä ihan rauhassa. 😊 Tietenkin sinkkumiehetkin haluaa kotiinsa jotain vihreää!
Suomessa on kymmeniätuhansia miehiä joilla on vihreää kotona kasvamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outo provo mutta ei sitä koskaan tiedä, voi se lähteäkin lentoon.
Kun ajattelee sitä ketjua, missä kieroon katsovat Ritvat romahtivat totaalisesti, kun joku random- jäbä sanoi, ettei niiden mielipiteet kiinnosta, niin tällä provolla on kaikki onnistumisen mahdollisuudet. Ritvat ovat aika herkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne siement on tilattu Hollannista, ei Plantagenista.
Plantagenin viidakko on erinomainen metsästysmaa nuorelle pantterille. Ensin kahmaiset kaksi erilaista viherkasvia mukaasi. Tämän jälkeen voitkin alkaa lähestymään nuoria naaraita. Tämä tapahtuu vienosti kysymällä mielipidettä siitä kummasta kasvista tykkäät enemmän. Minä kun en oikein osaa päättää näiden kahden väliltä. Parhaassa tapauksessa olette parin viikon kuluttua saman katon alle sormet samassa multasäkissä.
Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne siement on tilattu Hollannista, ei Plantagenista.
Siemeniä saa suomestakin. Hieno ja palkitseva harrastus. Puutarhan hoito on ihan parasta.
121212 kirjoitti:
Kyllä ap:lla on hyvä näkökulma tässä.
Itse olen käynyt Kampin Plantagenissa ostamassa viherkasveja, ja varmasti naiset ajattelivat siitä pelkkää negatiivista.
Kyllähän se asia on just niin kuin 121212 tässä kirjoitti.
Jokaisen naisen katse siirtyy ap:hen ja he kaikki miettivät, siis MITÄ TUO MIES OIKEIN TEKEE KUKKAKAUPASSA?!?