Toppa housut aikuisella
Kehtaako pitää vai onko viisaampi palella ettei näytä ihan hoovolta?
Kommentit (44)
Ei aikuinen ihminen noin tyhmiä kysele.
Ostaisin heti itselleni, jos niitä vain myytäisiin. Mutta kun ei myydä. Ei myydä pörrösukkia, ei kevyitä pehmeitä toppakenkiä, eikä kevyitä pehmeitä toppahousuja.
Kyllä sapettaa, kun joutuu survomaan monta kerrosta vääriä vaatteita päälle.
Kahisee ja kahisee kivasti. En käytä, mutta en palele myöskään. Pitkä toppatakki enkä harrasta pitkiä ulkoiluja.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa elikäs ruumis.
Eli kannattaa pukeutua kunnolla, eikä "muodin" mukaan.
Koskee myös niitä nilkkoja, kakaroille vinkiksi.
Se on näet palelun lisäksi idioottimaisen näköistä ( vaikka te juuri päinvastoin kuvittelettekin...).
Toppahousut ja takki kun on päällä näyttää sään mukaisesti varustautuneelta. Ei näytä siltä että palelee.
Löytyy kivoja ja ei kuhiseva. Suosittelen Luhdan Eira mallia. Löytyy kolme eri mitoitusta (normaali, lyhyempi lahje ja D-mitoitus). Housut on tyköistuvat ja kivan kapea malli.
Takuulla kannattaa jos pyörällä kulkee. Jos jotakuta hihityttää niin hihittäköön vaan.
Turha hankkia tietoisesti kylmettymistä itselleen.
Voi käyttää. Vaikutat siltä että aiot lenkkeilemään tai ulkoilmaan, vaikka menisit vain kauppaan. Rohkeasti päälle.
Minä puen vaikka pilkkihaalarit, enkä välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.
.
.
M 48
Miten niin ei myydä?
Sen kun menee kauppaan ja ostaa. Minulla on kahdet toppahousut. Toppahaalarikin on, mutta se ei ole edes niin lämmin
Tottakai toppahousut jos on pakkaspäivä. Sisään mennessä riisun tietty eteisessä kuten takinkin ja siistit sisävaatteet siellä alka. Paljon parempi kuin olla umpijäässä ja sit samoilla loskaisilla housuilla olla vaikka töissä koko päivän. Hoopolta se näyttää jos ei ole sään mukaan pukeutunut!
Minun mummi sanoi hoopolta, ei hoovolta.
Mulla on, mutta harvoin on niin kylmä, että tulee käytettyä. Pyöräilen työmatkat vuoden ympäri, joten joskus niille on tarvetta.
Jos edes joutuu miettimään ovatko toppahousut aikuisella nolot, asuu selvästi sellaisella alueella, jossa on leuto talvi eikä hirveästi lunta.
Vierailija kirjoitti:
Minä puen vaikka pilkkihaalarit, enkä välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.
.
.
M 48
Samoin. N34
Ostin viime vuonna paksut ja lämpimät toppahousut ja painelen niillä koko talven. Harmi etten tajunnut hommata niitä jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin heti itselleni, jos niitä vain myytäisiin. Mutta kun ei myydä. Ei myydä pörrösukkia, ei kevyitä pehmeitä toppakenkiä, eikä kevyitä pehmeitä toppahousuja.
Kyllä sapettaa, kun joutuu survomaan monta kerrosta vääriä vaatteita päälle.
Myydäänpäs: R Collection. Juuri ostin itselleni ja tosi kätevät aamulla koiraa ulkona käyttäessä.
Mikä on hoovo?
Se nyt tässä enemmän mietityttää...