Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toppa housut aikuisella

Vierailija
20.11.2022 |

Kehtaako pitää vai onko viisaampi palella ettei näytä ihan hoovolta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin heti itselleni, jos niitä vain myytäisiin. Mutta kun ei myydä. Ei myydä pörrösukkia, ei kevyitä pehmeitä toppakenkiä, eikä kevyitä pehmeitä toppahousuja.

Kyllä sapettaa, kun joutuu survomaan monta kerrosta vääriä vaatteita päälle.

Just kattelin Tokmannilla laarillista pörrösukkia, ja mietin, että kuka noitakin ostaa. Että siellä olis sullekin! Luulen, että myös housut ja kengät löytyy samasta puljusta - ja ihan mistä tahansa muusta aikuisten vaatteita myyvästä kaupasta.

Vierailija
22/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua huolestuttaa, että et osaa kirjoittaa sanaa toppahousut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin heti itselleni, jos niitä vain myytäisiin. Mutta kun ei myydä. Ei myydä pörrösukkia, ei kevyitä pehmeitä toppakenkiä, eikä kevyitä pehmeitä toppahousuja.

Myydäänpäs: R Collection. Juuri ostin itselleni ja tosi kätevät aamulla koiraa ulkona käyttäessä.

Aikuisten toppahpusuja myydään jokaisessa urheilukaupassa. Varmasti marketeistakin löytyy.

Vierailija
24/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten pörrösukkiakin oli oikein ständillinen S-marketissa.

Vierailija
25/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat paljaana pillihousuissa paleleva on hoovo.

Vierailija
26/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten Kuoma-kenkiäkin saa, jos sellaiset haluaa. Hoopoa on palella.

Vierailija
27/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, missä kaupoissa ihmiset käyvät, jos kaipaavat aikuisten toppahousuja, toppakenkiä ja pörrösukkia, mutta eivät löydä niitä...

Vierailija
28/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän olet etsinyt? Housuja,sukkia ja kenkiä myydään jokaisessa marketissa,tokmanneilla jne...housuja erilaisia ja toppakenkiä.

Vierailija
29/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on toppa housut,jalkinen sellaiset joilla voin todella kävellä pitkiä matkoja.Pipokin paksu ja kaulahuivi,Kuin 60 e lämmin parka Takki. Lapasetkin paksut kädessä,Olen kuin uloisesti lumipaallo.Kaiki viellä eri väriä.Mutta hyvä lämmin olla ja likkua ulkona,ilman että vaatet kiristää.. Minä ne vaateeni pälläni kannan .En muiden takia pukeudu.En muiden mielipiteitä kysy voiko näin puketua.

Vierailija
30/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut toppahousuissa talvet siitä asti, kun sain lapsia. Omistan paksut laskettelu toppahousut, joilla olen lasten kanssa pulkkamäessä ja rinteissä. Lisäksi minulla on kevyt toppahousut, joita käytän muuten ulkoillessa ja työmatkoilla. Usein toki työmatkoille laitan villasäärystimet farkkujen päälle reisiin asti matkan ajaksi ja rullaan ne kenkien päälle, kun menen bussiin. Minulla on lisäksi puoli pitkä toppatakki ja talvisaappaat, joissa pitkä varsi

Vierailija
31/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppa housut ja toppa takki talvi aikaan on hyviä arki vaatteita.

Kesällä erin laiset vaatteet tuuli puku on kesto suosikki Suomalaisella.

Vierailija
32/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa palella ennemmin. Kiva olla pakkasilla värkki kuurassa pihalla.

Vierailija
33/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on semmoinen fleece-tyyppinen kangas jossa kankaan sisäpinta on karvaisempaa ja päällipuoli tiheää vettähylkivää, ei ole niin punkeron näköinen kuin perinteinen vanuvuoritettu.

Vierailija
34/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puen vaikka pilkkihaalarit, enkä välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.

.

.

M 48

Samoin. Ja karvalakin päähän.

N38

Vierailija
35/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut

Vierailija
36/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toppa housuja vain silloin jos olen lasten kanssa ulkona koska jos en käyttäis olisin tosi jäässä ja paleltunut.

Vierailija
37/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS 15.1.2010: "Lieksassa ajettiin viikolla ketjukolari, koska erään autonkuljettajan huomio oli kiinnittynyt liikenteen sijaan kauniisiin, toppahousuihin pukeutuneisiin naisiin."

Vierailija
38/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavat ulkoillessa, riittää lyhyet kalsarit alle.

Vierailija
39/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoovo on ihmistyyppi, joka palelee, kun ei muka voi pukeutua lämpimästi toppahousuihin, ettei näyttäisi hoopolta!

Vierailija
40/44 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sotin oikein kahisevat lasketteluhousut paksulla vuorilla. Vituttaa palella, joten ulkona on mukavampi olla kunnon kamppeissa. En välitä paskaakaan miltä se näyttää muiden mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme