K-Kaupoissa asiakas joutuu laittamaan alelaput itse
K-ketjun kaupoissa on nyt laputuskoneita. Jos tuotteessa on 1-3 päivää käyttöaikaa, saa siitä 10-20% alennusta. Lappu pitää laittaa kuitenkin itse. Eli aivan MITÄTÖN alennus, ja joudut tekemään henkilökunnan työt. Kauppiaat ovat tehneet aivan ennätysvoittoja korona-aikaan ja sama jatkuu energia- ja elintarvikekriisin aikaan. Hinnat nousee, ja asiakas palvelee itse itsensä: alelappu lihakönttiin ja itsepalvelukassalle. Alkaa olla jo mautonta tämä vedätys.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mutta entisenä kaupanmyyjänä yhä edelleen joskus nypin (eli siistin, vedän tuotteet takaa eturiviin, käännän etiketin samoin päin) ostamani tuotteen hyllypaikan :D. Eli teen ihan tietoisesti ilmaista työtä. Vaatekaupassa saatan järjestää vaatteet kokojärjestykseen. Se on hauskaa, kokeilkaa joskus :P.
Teen samaa. Diagnosoimaton OCD mulla :D.
Turhaa hommaa. Ne jotka haluaa tietyn tuotteen osaa sen etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mutta entisenä kaupanmyyjänä yhä edelleen joskus nypin (eli siistin, vedän tuotteet takaa eturiviin, käännän etiketin samoin päin) ostamani tuotteen hyllypaikan :D. Eli teen ihan tietoisesti ilmaista työtä. Vaatekaupassa saatan järjestää vaatteet kokojärjestykseen. Se on hauskaa, kokeilkaa joskus :P.
Nyppiminen oli hauskinta kaupassa työskentelyssä. Voisin tehdä pelkästään sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole turhaa. Myyjähän tekee sitä koko päivän. Minä teen huvikseni jos huomaan sekaisen hyllyn. Näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole turhaa. Myyjähän tekee sitä koko päivän. Minä teen huvikseni jos huomaan sekaisen hyllyn. Näyttää paremmalta.
Mitä enemmän tällaisia ilmaistolloja niin sitä vähemmän missään tarvitaan maksullista hlökuntaa.
Nyt sitten kokeillaan meneekö itselaputettu 10-20% läpi.
Muistakaa ihmiset, niin kauan kun asiakkaat eivät valita ja toimivat kuin lampaat, niin niin kauan ahne kauppias lypsää vaan enemmän. Että nyt äänestämään jaloilla ja kukkarolla.