Halvin vuokra on 70luvulle jämähtäneessä rumassa harmaassa lähiössä jossa huonot bussiyhteydet ja kauppakin lopetti
Tuonne minun pitäisi sossun mielestä muuttaa koska huokea vuokra.
Kommentit (8)
Näin on. Köyhällä ei ole varaa valittaa.
Mä haluan ainakin asua helsingin ydinkeskustassa vaikka elänkin sossun toimeentulotuella. En suostu muuttamaan johonkin hirveään lähiöön.
Täällä on muitakin kaupunginosia joissa paremmat palvelut ja vuorka vain 600-700e.
En ymmärrä miksi minun autottomana pitäisi muuttaa jonnekin jossa kauppaan on kilometrejä vain,koska vuokra on kaupungin alhaisin!
Pitääkö toimeentulotukea saadakseen oikeasti muttaa paikkaan missä ei halua asua?
Maksaako sossu minulle sitten taksit ruokakauppaan,kirjastolle ym?
Olen tuohtunut.
A.p
Ap puhuu ihan varmasti Mikkelin Siekkilästä!
Joskus siellä oli kirjasto,kioski,kauppa ja pubi,enää ei mitään näistä. Rumia tornitaloja ja epämääräistä sakkia vain.
Lähin linkkupysäkki kilsan päässä,keskustaan viisi kilsaa. Ajokortittomana varmasti tosi hankala paikka asua.
50 ja 60 luvuilla vähän paremmat ihmiset halusi asua just noissa lähiöissä, ja köyhät asu esim kalliossa ja muilla keskustan alueilla jotka nykyään ovat arvossaan. Noita ihan hirveimpiä lähiöitä ei kyllä silloin vielä edes tainnut olla. 60 ja 70 luvuillahan alkoi toi neuvostoliiton ihannointi ja rakennettiin ne neuvostohenkiset karmeat harmaat lähiöt.
Ihmettelen jos kukaan haluaisi asua vapaaehtoisesti missään lähiössä jos on mahdollisuus asua muualla.
70-lukujen taloissa on vähän homeongelmia.
Kenen siellä sitten pitäisi asua jos ei sossuelättien?