Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt muuttopalvelua?

Vierailija
20.11.2022 |

Mitähän semmonen maksaa? Jos pakkaa itse enimmät, muuttopalvelu tulee kantaa, kuljettaa ja kantaa uuteen asuntoon sisälle. Suojaa kukat. Itse purkaisin tavarat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy muuttofirmoista. Hinta riippuu hyvin monesta eri seikasta. Paljonko on tavaraa, kuinka pitkä on muuttomatka, monennessako kerroksessa asuu tai muuttaa, onko hissiä ja varmaan hissin kokokin, jossain on nimittäin hissejä, millä menee vaikka piano tai sohva kuljetettavaksi, joutuuko kantamaan portaissa, montako kantajaa tarvitaan, minkä kokoinen muuttoauto tarvitaan jne.

Vierailija
2/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan tällä palstalla ei ole ikinä muuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ja siitä on aikaa 15 vuotta. Oli pikkufirma ja kannoimme yhden muuttomiehen kanssa tavarat mieheni kanssa. Muuttomies myös ajoi paketti-autoa. Noin 3 tunnin urakasta otti 120€.

Vierailija
4/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maksoi 300€, muuttomatka oli vain pari kilsaa ja kaikki tavarat mahtui yhteen isoon pakettiautoon.

Vierailija
5/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme aina muuttopalvelua. Laatikot ja pakkaustarvikkeet saadaan pari päivää aikaisemmin. Muutto 4 h. kesti viimeksi 2 tuntia. Matka noin 10 km. Hintaa en muista, mutta 2 miestä ja auto oli tilattu. Todella vaivaton tapa.

Vierailija
6/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kilometriä matkaa uuteen paikkaan?

Vierailija
7/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viimeksi kolme muuttomiestä, 100 kpl muuttolaatikoita, kolmion tavarat, kirjahylly vietiin kokonaisena, lähtö 5. krs, uusi maantaso paritalon, 750,-.

En muista, oliko laatikot samassa laskussa.

Muuttomatka vain 2 km.

Vierailija
8/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja siitä on aikaa 15 vuotta. Oli pikkufirma ja kannoimme yhden muuttomiehen kanssa tavarat mieheni kanssa. Muuttomies myös ajoi paketti-autoa. Noin 3 tunnin urakasta otti 120€.

Inflaatio tainnut nostaa tuon hinnan jo lähemmäs 500 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi