Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani lapsestani

Vierailija
20.11.2022 |

Näen että kaikki ei ole kunnossa. Viimeisten viikkojen aikana on monesti "jäänyt kiinni" itkemisestä vaikka ei itse myönnä itkeneensä. Suuttuu jos kysyn syytä. Haluaa olla paljon yksin. Silti viime viikolla halus lähteä mun kanssa kauppaan ja viemään pikkuveljeään treeneihin ennemmin kuin jäädä yksin kotiin. Ei siinäkään muuten mitään, mutta enää vuosiin en ole saanut häntä mukaan. Pari kertaa on kysynyt multa milloin tuun kotiin ja sitten kun oon tullut, hän on koko illan halunnut olla mun kans olkkarissa vaikka yleensä tosiaan haluaa olla yksin. On pari kertaa "oksentanut" koulussa ja tullut kotiin, mutta ollut kotona ihan terve. Ja kaikista oudointa oli pari viikkoa sitten kun hän keskellä yötä tuli herättämään mut ja itki mutta lähti yhtäkkiä sanaakaan sanomatta omaan huoneeseen ovet paukkuen. Ei sen koommin ole suostunut tuosta puhumaan vaikka olen yrittänyt kysyä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että kyse on "vain" sydänsuruista, mutta taustalla voi olla myös jotain vakavampaa ongelmaa. Hänet täytyisi nyt saada puhumaan jollekin, ikävä kyllä nuorella saattaa olla itsetuhoisia ajatuksia ja sen vuoksi tilanne pitää selvittää heti kunnolla.

Vierailija
22/23 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset pitää laittaa töihin. Teette yhdessä jotain hommaa ja siinä sitten töiden ohessa kun veri alkaa kiertää kehossa niin on hyvä jutella asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen sellainenkin, että joku on uhkaillut hänen perheelleen, eli teille tapahtuvan jotain pahaa. Kun ei halua päästää teitä silmistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä