Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia - onko siis täysin hömppää vai ei?

Vierailija
20.11.2022 |

Jotenkin tullut tämmöinen olo että köykäistä touhua.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan rohkeasti ap!

En missään nimessä tuhlaa rahaani tuollaiseen MUTTA mietin jotta onko touhussa mitään sellaista syvyyttä, jota ei minuutin tuumailulla selvittäisi??

No mitäpä tekisit psykoottiselle potilaalle?

Minä en tekisi yhdellekään psykoottiselle potilaalle mitään, mutta PSYKIATRI varmaan tekisi?

Kylläpähän se on avohoidossa psykologi, joka ekana tapaa kaverin, joka on psykoottinen. Sun minuuttisi meni jo.

Pakko sanoa että melkoisen psykoottinen yritelmä perustella itsellesi valmis mielipiteesi!

Puhut tuossa muuten eräästä hoitotyön osa-alueen konventiosta, et esim. psykologian tieteellisestä perustasta. Muuuuutta, semmoista se avohoito-laiffi taitaa olla, eikö?

Ja sulla on yritelmä, että vain kokemusasiantuntija voi puhua avohoidosta. En ole avohoidossa, mutta se ei minun mielipidettäni mihinkään muuta.

Ap:n tarkoitus oli ainosataan provosoida ihmisiä ja sun kohdalla taisi onnistua.

Tiedoksesi se, että psykoosi on sairaus siinä kuin syöpäkin, eikä sekään tartu, eikä sairaita tarvitse pelätä.

Luit, mutta et lainkaan ymmärtänyt ja lisäksi kehittelit uppo-oudon johtopäätöksen :-) Olisit varmasti oikein hyvä psykologian opiskelija!

Avohoitopotilaasta psykan opiskelijaksi. On sulla vilkas mielikuvitus. Miksi mun määrittäminen on sulle niin tärkeää?

Ihmiset jotka puhuu puutaheinää ei tarvitse oikeita vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän