Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa parisuhteista?
Tai ulkomaalaistaustaisten. Kertokaa naiset risut ja ruusut.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naiset?
Koska en ole kiinnostunut kuulemaan miesten mielipiteitä. Vain naisten kokemuksilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naiset?
Koska en ole kiinnostunut kuulemaan miesten mielipiteitä. Vain naisten kokemuksilla on merkitystä.
Tuolla asenteella et ikinä saa miestä. Nainen25V
Ei kiinnostas maalaiset ulkomiehet?
Ihan kuin uLkoMAaLaiSEt miEHeT ois joku homogeeninen ryhmä. Onko ruotsalainen tarpeeksi ulkomaalainen?
Millaisia kokemuksia kaipaat? Minulla on israelilainen aviomies ja kaksi lasta. Ollaan oltu yhdessä yli 20v. Alkuun oli totuttelua miehen uskonnon kanssa, mutta nykyään asiat kulkevat omalla painollaan. Kielen kanssa meillä ei ole koskaan ollut ongelmia. Yhteisenä kielenä on englanti, jota molemmat puhumme hyvin. Nykyään asumme Suomessa, mutta tapasimme Tel Avivissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naiset?
Et tule koskaan kuullemaan naisten tarinoita kun eivät kerro niitä edes nimettömänä.
Näin miehenä voisin kertoa uskomattomia tarinoita, mutta ihmisiä ei kiinnosta.
Jos kumppini länsimaalainen niin voi toimia.
Minulla oli aasialainen vaimo, mutta hän muutti takaisin kotimaahansa, koska emme etsimisestä huolimatta löytäneet hänelle töitä Suomesta. HÄn ei löytänyt paikkaansa tässä yhteiskunnassa.
Eiköhän tuo riipu ihan mistä maasta ja kulttuurista se mies on. Eniten riippuu ihmisen luonteesta ja sillä nyt ei ole kansallisuuden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aasialainen vaimo, mutta hän muutti takaisin kotimaahansa, koska emme etsimisestä huolimatta löytäneet hänelle töitä Suomesta. HÄn ei löytänyt paikkaansa tässä yhteiskunnassa.
No mutta mutta. Eikö se Suomi olekaan maailman paras ja onnellisin ja mahtavin ja hienoin ja..
Saksalainen mies ja kaksi lasta. Luulen, että en välttämättä tulisi kovinkaan monen suomalaisen miehen arvomaailman kanssa juttuun. Täällä on ihanaa, kun naisen panosta yhteiseen perheeseen ja lapsiin arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mutta. Eikö se Suomi olekaan maailman paras ja onnellisin ja mahtavin ja hienoin ja..
Onhan se, tosin vain poliitikkojen puheissa.
Miksi vain naiset?