Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa parisuhteista?

Vierailija
20.11.2022 |

Tai ulkomaalaistaustaisten. Kertokaa naiset risut ja ruusut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain naiset?

Vierailija
2/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Koska en ole kiinnostunut kuulemaan miesten mielipiteitä. Vain naisten kokemuksilla on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Koska en ole kiinnostunut kuulemaan miesten mielipiteitä. Vain naisten kokemuksilla on merkitystä.

Tuolla asenteella et ikinä saa miestä. Nainen25V

Vierailija
4/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostas maalaiset ulkomiehet?

Vierailija
5/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan huonoja kokemuksia

Vierailija
6/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin uLkoMAaLaiSEt miEHeT ois joku homogeeninen ryhmä. Onko ruotsalainen tarpeeksi ulkomaalainen?

Vierailija
7/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia kaipaat? Minulla on israelilainen aviomies ja kaksi lasta. Ollaan oltu yhdessä yli 20v. Alkuun oli totuttelua miehen uskonnon kanssa, mutta nykyään asiat kulkevat omalla painollaan. Kielen kanssa meillä ei ole koskaan ollut ongelmia. Yhteisenä kielenä on englanti, jota molemmat puhumme hyvin. Nykyään asumme Suomessa, mutta tapasimme Tel Avivissa.

Vierailija
8/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Et tule koskaan kuullemaan naisten tarinoita kun eivät kerro niitä edes nimettömänä. 

Näin miehenä voisin kertoa uskomattomia tarinoita, mutta ihmisiä ei kiinnosta.

Vierailija
9/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppini länsimaalainen niin voi toimia.

Vierailija
10/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aasialainen vaimo, mutta hän muutti takaisin kotimaahansa, koska emme etsimisestä huolimatta löytäneet hänelle töitä Suomesta. HÄn ei löytänyt paikkaansa tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
11/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu ihan mistä maasta ja kulttuurista se mies on. Eniten riippuu ihmisen luonteesta ja sillä nyt ei ole kansallisuuden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
12/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aasialainen vaimo, mutta hän muutti takaisin kotimaahansa, koska emme etsimisestä huolimatta löytäneet hänelle töitä Suomesta. HÄn ei löytänyt paikkaansa tässä yhteiskunnassa.

No mutta mutta. Eikö se Suomi olekaan maailman paras ja onnellisin ja mahtavin ja hienoin ja..

Vierailija
13/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen mies ja kaksi lasta. Luulen, että en välttämättä tulisi kovinkaan monen suomalaisen miehen arvomaailman kanssa juttuun. Täällä on ihanaa, kun naisen panosta yhteiseen perheeseen ja lapsiin arvostetaan.

Vierailija
14/14 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mutta. Eikö se Suomi olekaan maailman paras ja onnellisin ja mahtavin ja hienoin ja..

Onhan se, tosin vain poliitikkojen puheissa.